بنر بالای صفحه
کلام جدید
کلام جدید

کتاب کلام جدید

معرفی کتاب کلام جدید

(2)
کتاب کلام جدید، اثر حسن یوسفیان ، با ترجمه مترجم غلامحسین توکلی - علی عسگری یزدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 159,000 11%

141,510

159,000 11% 141,510

محصولات مرتبط

(2)
19%
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
19%
(5)
1%
(5)
19%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیشگفتار

  • فصل اول: دین و مطالعات دینی

  • فصل دوم: خاستگاه دین
  • فصل سوم: اثبات وجود خدا
  • فصل چهارم: صفات خداوند
  • فصل پنجم: جایگاه شرور در نظام آفرینش
  • فصل ششم: نیاز به دین
  • فصل هفتم: زبان دینی
  • فصل هشتم: عقل و وحی
  • فصل نهم: تجربه دینی
  • فصل دهم: کثرت‌گرایی دینی
  • فصل یازدهم: دین در عرصه جامعه
  • فصل دوازدهم: دین و اخلاق

  • منابع

  • فرهنگ اصطلاحات و اعلام
  • نمایه

مشخصات محصول

نویسنده: حسن یوسفیان ویرایش: -
مترجم: مترجم غلامحسین توکلی - علی عسگری یزدی تعداد صفحات: 452
انتشارات: سمت وزن: 630
شابک: 9789645304322 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته فلسفه و فلسفه اسلامی به عنوان کتاب مبنایی در کلام جدید تدوین شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

درسنامۀ پژوهش‌محور و روشمندکلام جدید با تکیه بر منابع دست اول در پی افادۀ مفاهیم و مضامین مرتبط با چیستی کلام جدید است. فصل‌های 12 گانۀکتاب جستارهایی مختلف از انواع تعاریف، خاستگاه و زبان دین، تجربۀ دینی، رابطه دین با جامعه یا اخلاق و نیز سایر موضوعات را پوشش می‌دهد. ویژگی متمایز این اثر، مراعات اختصار در عین جامعیت و نیز بومی‌سازی مطالب در عین بهره‌گیری از منابع لاتین است. نگارنده با ترسیم کادرهایی چند در لابلای متن، مخاطب را به باریک‌بینی می‌خواند و از این رهگذر به مطالب، هم عمق و هم انعطاف می‌بخشد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

حسن یوسفیان

حسن یوسفیان

در حال حاضر مطلبی درباره حسن یوسفیان نویسنده کلام جدید در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم غلامحسین توکلی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم غلامحسین توکلی مترجم کتاب کلام جدید در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم غلامحسین توکلی

علی عسگری یزدی

در حال حاضر مطلبی درباره علی عسگری یزدی مترجم کتاب کلام جدید در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علی عسگری یزدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید