بنر بالای صفحه
مدیریت دولتی
مدیریت دولتی مدیریت دولتی

قیمت قبل فروش ویژه

کتاب مدیریت دولتی

معرفی کتاب مدیریت دولتی

(5)
کتاب مدیریت دولتی (سیر اندیشه های نوین)، اثر نورمحمد یعقوبی ، با ترجمه مترجم مهدی کاظمی - وحید رنجبر - مریم شهابی کارگر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 125,000
قیمت ایده بوک: 124,000 13%

108,750

124,000 13% 108,750

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(4)
13%
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
13%
(4)
قیمت قبل
(5)
1%
(2)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیشگفتار
  • فصل اول: عصر تغییر و ضرورت تحول در بخش دولتی
  • فصل دوم: مدیریت دولتی نوین
  • فصل سوم: بازآفرینی دولت
  • فصل چهارم: حکمرانی خوب
  • فصل پنجم: خدمات عمومی نوین
  • فصل ششم: دولت الکترونیک
  • منابع و مآخذ
  • فهرست اصطلاحات تخصصی

مشخصات محصول

نویسنده: نورمحمد یعقوبی ویرایش: -
مترجم: مترجم مهدی کاظمی - وحید رنجبر - مریم شهابی کارگر تعداد صفحات: 248
انتشارات: سمت وزن: 403
شابک: 9789645305671 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1396
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک



کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «مبانی مدیریت دولتی 2» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، مدیران و کلیه علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

مدیریت دولتی در دوران معاصر تغییرات پرشتابی را تجربه می‌کند و مانند بسیاری از رشته‌های علوم انسانی، طی تاریخ دچار تحول و تطور چشمگیری شده است. با توجه به اهمیت آشنایی دانشجویان رشته مدیریت دولتی با سیر اندیشه‌های جدید این رشته و شناخت رویکرد هر کدام از آن‌ها در اداره بخش عمومی، در این کتاب سعی شده است شرایط جدید حاکم بر سازمان‌های دولتی به صورت اجمالی تبیین شده و اندیشه‌های جدیدی که شکل گرفته است، بررسی شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

نورمحمد یعقوبی

نورمحمد یعقوبی

در حال حاضر مطلبی درباره نورمحمد یعقوبی نویسنده مدیریت دولتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مهدی کاظمی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مهدی کاظمی مترجم کتاب مدیریت دولتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مهدی کاظمی

وحید رنجبر

در حال حاضر مطلبی درباره وحید رنجبر مترجم کتاب مدیریت دولتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

وحید رنجبر

مریم شهابی کارگر

در حال حاضر مطلبی درباره مریم شهابی کارگر مترجم کتاب مدیریت دولتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مریم شهابی کارگر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید