بنر بالای صفحه
آموزش صرف عربی
آموزش صرف عربی

کتاب آموزش صرف عربی

معرفی کتاب آموزش صرف عربی

(6)
کتاب آموزش صرف عربی، اثر دکتر عبدالهادی فقهی‌زاده ، با ترجمه مترجم پیروز سیار ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(9)
15%
(4)
11%
(4)
11%
(2)
1%
(1)
1%
(2)
15%
(4)
11%
(2)
19%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمه
  • بخش اول: کلیات
  • بخش دوم: فعل
  • بخش سوم: اسم
  • پیوست جداول
  • منابع و مآخذ

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر عبدالهادی فقهی‌زاده ویرایش: -
مترجم: مترجم پیروز سیار تعداد صفحات: 572
انتشارات: سمت وزن: 866
شابک: 9789645306241 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1395

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته علوم حدیث به عنوان منبع اصلی دروس «صرف عربی 1 و 2» هر کدام به ارزش 2 واحد و همچنین منبع کمک‌درسی دروس «صرف و نحو» برای رشته‌های الهیات تدوین شده است. امید است سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

هدف اصلی نگارش این کتاب، تعلیم قواعد صَرف به دانشجویان رشته‌های الهیات و معارف اسلامی در چهارچوب بخش‌بندیهای نظام‌مند و با استشهاد به نمونه‌های قرآنی متعدد، روایی و تمرینهای کاربردی فراوان است. برای آنکه ابهامی در درک معانی باقی نماند، در پانوشتها، ترجمه آیات و روایات و برخی واژه‌های به کار رفته در نمونه‌ها آمده است. سطح علمی درسها نیز هماهنگ با نیازهای دانشجویان علوم و معارف قرآن و حدیث انتخاب و طراحی شده است. آموزش صرف عربی با بخش کلیات آغاز می‌شود که به عنوان مقدمه‌ای علمی برای ورود به مباحث اصلی در آغاز کتاب آمده است. همچنین در دو بخش ... جداگانه «اسم» و «فعل» و احکام آنها در علم صَرف بررسی می‌َشوند. پس از بیان اهداف هر درس، نمونه‌هایی متناسب با هر بخش و نکات مربوط به هر نمونه شرح و بسط یافته و سپس قواعد هر بخش مطرح شده است

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر عبدالهادی فقهی‌زاده

دکتر عبدالهادی فقهی‌زاده

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر عبدالهادی فقهی‌زاده نویسنده آموزش صرف عربی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم پیروز سیار

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم پیروز سیار مترجم کتاب آموزش صرف عربی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم پیروز سیار

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید