بنر بالای صفحه
مورد کاوی در مدیریت مالی با تأکید بر مدیریت ایجاد ارزش در شرکت
مورد کاوی در مدیریت مالی با تأکید بر مدیریت ایجاد ارزش در شرکت

کتاب مورد کاوی در مدیریت مالی با تأکید بر مدیریت ایجاد ارزش در شرکت

معرفی کتاب مورد کاوی در مدیریت مالی با تأکید بر مدیریت ایجاد ارزش در شرکت

(2)
کتاب مورد کاوی در مدیریت مالی با تأکید بر مدیریت ایجاد ارزش در شرکت، اثر کاوندی ، با ترجمه مترجم مجتبی کاوند - رسول خوانساری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(2)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • یادداشت آغازین
  • سخن مترجمان
  • درباره نویسنده
  • پیشگفتار چاپ پنجم
  • پیشگفتار چاپ چهارم
  • مقدمه (راهنمای کتاب)
  • فصل اول: معرفی برخی مفاهیم
  • فصل دوم: پیش‌بینی و تجزیه و تحلیل مالی
  • فصل سوم: برآورد هزینه سرمایه
  • فصل چهارم: تخصیص منابع و بودجه‌بندی سرمایه‌ای
  • فصل پنجم: مدیریت حقوق صاحبان سهام: سود تقسیمی، بازخرید و ...
  • فصل ششم: مدیریت ساختار سرمایه شرکت

مشخصات محصول

نویسنده: کاوندی ویرایش: -
مترجم: مترجم مجتبی کاوند - رسول خوانساری تعداد صفحات: 474
انتشارات: سمت وزن: 726
شابک: 9789645306371 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1396

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت به عنوان منبع اصلی دروس «مدیریت مالی پیشرفته» و «سمینار در مدیریت مالی» در مقطع کارشناسی ارشد به ارزش 3 واحد و منبع فرعی دروس «بررسی موارد خاص در مدیریت مالی» در مقطع کارشناسی و «سمینار در مدیریت مالی» در مقطع دکتری هر کدام به ارزش 3 واحد ترجمه شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

دانش مالی، حوزه‌ای نوپا در دنیا و نوظهور در ایران است. متن حاضر، در زمینه موردکاوی در مدیریت مالی است و می‌تواند راهنمای خوبی برای کاربران علوم مالی در صحنه عمل باشد. این کتاب در قالب 6 فصل، دربرگیرنده 20 موردکاوی درباره موضوع‌های مهم مالی است که کاربرد مفاهیم مالی را در قالب نمونه‌های واقعی مطرح می‌کند. رابرت اف. برانر، مؤلف این اثر، پژوهشگری کابردگرا با چشم‌اندازی تازه درباره دانش مالی در پهنه جهانی است. این کتاب می‌تواند برای مدیران و کارشناسان مالی شرکت‌ها، دانشجویان رشته‌های مالی و اقتصاد و سایر فعالان حوزه مالی مفید باشد و به متخصصان ... و مبتدیان کمک می‌کند که قدرت تصمیم‌گیری خود را تقویت کنند و در نتیجه مایه ارتقای دانش موردکاوی در مدیریت مالی شوند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کاوندی

کاوندی

در حال حاضر مطلبی درباره کاوندی نویسنده مورد کاوی در مدیریت مالی با تأکید بر مدیریت ایجاد ارزش در شرکت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مجتبی کاوند

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مجتبی کاوند مترجم کتاب مورد کاوی در مدیریت مالی با تأکید بر مدیریت ایجاد ارزش در شرکت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مجتبی کاوند

رسول خوانساری

در حال حاضر مطلبی درباره رسول خوانساری مترجم کتاب مورد کاوی در مدیریت مالی با تأکید بر مدیریت ایجاد ارزش در شرکت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

رسول خوانساری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید