بنر بالای صفحه
مبانی آموزش بزرگسالان
مبانی آموزش بزرگسالان

کتاب مبانی آموزش بزرگسالان

معرفی کتاب مبانی آموزش بزرگسالان

(4)
کتاب مبانی آموزش بزرگسالان، اثر زهرا صباغیان ، با ترجمه مترجم محمود مهرمحمدی و دیگران ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 23,000 13%

20,010

23,000 13% 20,010

محصولات مرتبط

(2)
13%
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
3%
(2)
20%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(4)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فهرست جدولها و نمودارها

  • پیشگفتار
  • فصل اول: تعریف بزرگسال و آموزش بزرگسالان
  • فصل دوم: ضرورت و اهمیت آموزش بزرگسالان
  • فصل سوم: تاریخچه و اهداف آموزش بزرگسالان
  • فصل چهارم: انواع آموزش بزرگسالان
  • فصل پنجم: فلسفه و اصول آموزش بزرگسالان
  • فصل ششم: یادگیری و مشارکت بزرگسالان
  • فصل هفتم: الگوهای برنامه‌ریزی و تدریس در آموزش بزرگسالان
  • پیوست: پایگاههای مرتبط
  • منابع
  • واژه‌نامه
  • نمایه

مشخصات محصول

نویسنده: زهرا صباغیان ویرایش: -
مترجم: مترجم محمود مهرمحمدی و دیگران تعداد صفحات: 504
انتشارات: سمت وزن: 710
شابک: 9789645306937 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی به ‌عنوان منبع اصلی درس «مبانی آموزش بزرگسالان» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه ‌بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

در دنیای امروز نقش سرمایه‌گذاری برای آموزش بزرگسالان به عنوان یک عامل کلیدی در ابعاد مختلف توسعه مشخص شده است. آموزش بزرگسالان باید برای ارزیابی دقیق از وضعیت آموزشی، برنامه‌ریزی مناسب و برآورده کردن شایسته توانمندیهای یادگیری، به تصمیمهایی مبادرت ورزد؛ تصمیمهایی که نیازمند آشنایی با تعریف بزرگسال، ضرورت و اهمیت، تاریخچه و اهداف، فلسفه و اصول و الگوهای برنامه‌ریزی آموزش بزرگسالان است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

زهرا صباغیان

زهرا صباغیان

در حال حاضر مطلبی درباره زهرا صباغیان نویسنده مبانی آموزش بزرگسالان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم محمود مهرمحمدی و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم محمود مهرمحمدی و دیگران مترجم کتاب مبانی آموزش بزرگسالان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم محمود مهرمحمدی و دیگران

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید