بنر بالای صفحه
راهنمای تحقیق و نگارش در هنر
راهنمای تحقیق و نگارش در هنر

کتاب راهنمای تحقیق و نگارش در هنر

معرفی کتاب راهنمای تحقیق و نگارش در هنر

(2)
کتاب راهنمای تحقیق و نگارش در هنر، اثر سیلوان بارنت ، با ترجمه بتی آواکیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 254,000 11%

226,060

254,000 11% 226,060
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

نقد هنری نویسندگی هنر تحقیق روش‌شناسی نویسندگی نقد هنری

محصولات مرتبط

(4)
1%
(4)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
18%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمه

  • پیشگفتار
  • فصل اول: نگارش متنهای هنری
  • فصل دوم: تجزیه و تحلیل آثار هنری
  • فصل سوم: نگارش قیاسی
  • فصل چهارم: نگارش نقد و بررسی نمایشگاه
  • فصل پنجم: چگونگی نگارش مقاله‌ای کارآمد
  • فصل ششم: سبک نگارش
  • فصل هفتم: رویکردهای مختلف در نقد هنری
  • فصل هشتم: پژوهش‌ تاریخی هنر
  • فصل نهم: نگارش مقاله تحقیقی
  • فصل دهم: شکل ظاهری دست‌نوشته
  • فصل یازدهم: امتحانات تشریحی
  • کتابنامه
  • نمایه

مشخصات محصول

نویسنده: سیلوان بارنت ویرایش: -
مترجم: بتی آواکیان تعداد صفحات: 506
انتشارات: سمت وزن: 700
شابک: 9789645307613 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته هنر در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «روش تحقیق» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است. اما خواندن آن برای علاقه‌مندان به انواع هنرهای تجسمی خالی از لطف نیست و مطالب آن برای هنرمندان حرفه‌ای و نیز هنردوستانی که به نگارش و نقد هنری علاقه دارند، می‌تواند بسیار آموزنده باشد.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

هنرمندان، خواه ناخواه محقق‌اند زیرا هر آفرینش هنری بنا به ضرورت با تفحص و جستجو آمیخته است. با این وجود آنها نیز همچون اهالی حوزه‌های دیگر، نیازمند اصول جهانی تحقیق و نگارش‌اند؛ اصولی که اندیشمندان، از هر زبان و ملتی، آن را می‌شناسند و همچون زبانی مشترک و جهانی به کارش می‌برند. کتاب راهنمای تحقیق و نگارش در هنر اثر ارزشمند سیلوان بارنت، استاد و محقق نامدار هنر است که تلاش کرده راهنمایی مختص دانشجویان و محققان رشته‌های هنرهای تجسمی فراهم آورد و این دقیقاً همان نمونه نایابی است که جامعه هنرمندان و پژوهشگران ایرانی به آن نیاز ... دارد. بسی جای تأسف است که طی پنجاه سال گذشته، در بازار کتاب کشورمان، حتی یک کتاب هم به عنوان نمونه در این زمینه پدید نیامده است و تاکنون دانشجویان و پژوهشگران به ناچار از کتب مختص رشته‌های دیگر بهره برده‌اند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سیلوان بارنت

سیلوان بارنت

در حال حاضر مطلبی درباره سیلوان بارنت نویسنده راهنمای تحقیق و نگارش در هنر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

بتی آواکیان

در حال حاضر مطلبی درباره بتی آواکیان مترجم کتاب راهنمای تحقیق و نگارش در هنر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

بتی آواکیان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید