طراحی آموزشی مبانی   رویکردها و کاربردها
طراحی آموزشی مبانی   رویکردها و کاربردها

کتاب طراحی آموزشی مبانی رویکردها و کاربردها

معرفی کتاب طراحی آموزشی مبانی رویکردها و کاربردها

(5)
کتاب طراحی آموزشی مبانی ، رویکردها و کاربردها، اثر هاشم فردانش ، با ترجمه مترجم محمود مهرمحمدی و دیگران ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 106,000 13%

92,220

106,000 13% 92,220

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمه

  • فصل اول: ضرورت تکنولوژی آموزشی و طراحی آموزشی
  • فصل دوم: مقدمه‌ای بر طراحی نظامهای آموزشی
  • فصل سوم: طبقه‌بندی الگوهای طراحی آموزشی
  • فصل چهارم: نقد و مقایسه دو دیدگاه سیستمی و سازنده‌گرایی در طراحی آموزشی
  • فصل پنجم: بازنمایی دانش در رویکرد سازنده‌گرایی و دلالتهای آن برای طراحی آموزشی
  • فصل ششم: طبقه‌بندی الگوهای طراحی آموزشی سازنده‌گرا براساس رویکردهای یادگیری و تدریس
  • فصل هفتم: طراحی آموزشی در زمینه‌های مختلف
  • فصل هشتم: بهبود عملکرد انسانی، نظامهای پشتیبانی عملکرد
  • فصل نهم: مهارتهای حرفه‌ای طراحان آموزشی
  • فصل دهم: جهت‌گیریهای طراحی آموزشی در آینده
  • منابع
  • نمایه


مشخصات محصول

نویسنده: هاشم فردانش ویرایش: -
مترجم: مترجم محمود مهرمحمدی و دیگران تعداد صفحات: 296
انتشارات: سمت وزن: 472
شابک: 9789645309143 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم تربیتی (تکنولوژی آموزشی) در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «طراحی آموزشی: مبانی، رویکردها و کاربردها» به ارزش 2 واحد تألیف شده است و برای دروس «اصول تهیه برنامه‌های آموزشی» در مقطع کارشناسی ارشد و «اصول طراحی نظامهای آموزشی» در مقطع دکتری قابل استفاده است. امید است که علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند. از استادان و صاحب‌نظران ارجمند تقاضا می‌شود با ارسال انتقادها و پیشنهادهای اصلاحی خود، این سازمان را در جهت اصلاح کتاب حاضر و تدوین دیگر آثار مورد نیاز جامعه دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران یاری دهند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

انتشار آثار متعدد و متنوع درباره طراحی آموزشی طی چند سال اخیر، نویستده را بر آن داشت تا در اثر حاضر مبانی، رویکردها، و برخی کاربردهای این مبحث را که از منظری کانون مباحث تکنولوژی آموزشی را تشکیل می‌دهد در معرض دید و نظر صاحبنظران و علاقه‌مندان قرار دهد. وجود رویکردهای سیستمی و سازنده‌گرایانه در مباحث طراحی آموزشی و عدم تفکیک و تمیز بین آنها در برخی آثار منتشر شده، و بعضاً ترکیب و تلفیق این رویکردها که مبانی معرفت‌شناختی کاملاً متمایز و متضاد دارند در برخی دیگر از آثار منتشر شده، و پافشاری و تأکید و تکرار برخی سوء برداشتها از طرف برخی نویسندگان ضرورت پرداختن به این مباحث را ضروری‌تر ساخت. طرح عناوینی مانند نظامهای بهبود عملکرد انسانی، نظامهای پشتیبانی عملکرد الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی، و بسیاری عناوین دیگر که از زیرمجموعه مباحث تکنولوژی آموزشی و طراحی آموزشی است نیز در این اثر مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

هاشم فردانش

هاشم فردانش

در حال حاضر مطلبی درباره هاشم فردانش نویسنده طراحی آموزشی مبانی رویکردها و کاربردها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم محمود مهرمحمدی و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم محمود مهرمحمدی و دیگران مترجم کتاب طراحی آموزشی مبانی رویکردها و کاربردها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم محمود مهرمحمدی و دیگران

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید