بنر بالای صفحه
مبانی و اصول سیاست گذاری عمومی
مبانی و اصول سیاست گذاری عمومی

کتاب مبانی و اصول سیاست گذاری عمومی

معرفی کتاب مبانی و اصول سیاست گذاری عمومی

(6)
کتاب مبانی و اصول سیاست گذاری عمومی، اثر حمیدرضا ملک محمدی ، با ترجمه مترجم امیرمحمد حاجی یوسفی - محسن محمودی - ایوب کریمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 113,000 11%

100,570

113,000 11% 100,570

محصولات مرتبط

(4)
22%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
19%
(5)
1%
(5)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • مقدمه

  • بخش اول: بنیان‌های سیاست‌گذاری عمومی

  • فصل اول: سرشت سیاست‌گذاری عمومی و بنیان‌های نظری
  • فصل دوم: دستور کار سیاست‌گذاری
  • فصل سوم: تدوین سیاست
  • فصل چهارم: اجرای سیاست
  • فصل پنجم: ارزیابی سیاست
  • فصل ششم: تغییر سیاست
  • فصل هفتم: پایان سیاست

  • بخش دوم: مروری بر برخی حوزه‌های سیاست‌گذاری عمومی با نگاهی به ایران

  • فصل هشتم: سیاست‌گذاری آموزشی
  • فصل نهم: سیاست‌گذاری جنایی
  • فصل دهم: سیاست‌گذاری زیست‌محیطی
  • فصل یازدهم: سیاست‌گذاری رفاهی
  • فصل دوازدهم:
...
  • سیاست‌گذاری اقتصادی

  • بخش سوم: چشم‌اندازهای آتی سیاست‌گذاری عمومی از سیاست‌پژوهی تا توانمندسازی

  • فصل سیزدهم: سیاست‌پژوهی
  • فصل چهاردهم: نتایج پژوهش‌های سیاستی در وادی عمل
  • فصل پانزدهم: توانمندسازی دانشجویان سیاست‌گذاری عمومی

  • منابع و مآخذ

  • هر فصل با مقدمه شروع می‌شود و با نتیجه‌گیری به پایان می‌رسد.

مشخصات محصول

نویسنده: حمیدرضا ملک محمدی ویرایش: -
مترجم: مترجم امیرمحمد حاجی یوسفی - محسن محمودی - ایوب کریمی تعداد صفحات: 223
انتشارات: سمت وزن: 340
شابک: 9786000201265 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «مبانی و اصول سیاست‌گذاری عمومی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

سیاست‌های عمومی، چارچوب‌های زندگی ما را در اجتماع تعیین می‌کنند و به همین دلیل، لازم است تا با دقت مورد کندوکاو قرار گیرند. در این حال، دانشی که این وظیفه مهم را برعهده دارد، دانش سیاست‌گذاری عمومی است. در این دانش دنیای سیاستها پیش از تولد تا پس از مرگ یک سیاست به بررسی و نقد کشیده می‌شود. این سیاست‌‌ها را دولت‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی در زمینه‌های مختلف وضع کرده‌اند تا زندگی روالی عادی و رو به جلو داشته باشد، بر سر راه کارکردهای زندگی مانعی پیش نیاید و اگر هم آمد بدون دشواری و هزینه زیاد حل شود. در این کتاب کوشیده‌ایم ... تا اصول و مفاهیم اصلی این دانش را در قالب نوشته‌ای با استانداردهای یک متن دانشگاهی در اختیار مخاطبان خاص و عام خود قرار دهیم.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

حمیدرضا ملک محمدی

حمیدرضا ملک محمدی

در حال حاضر مطلبی درباره حمیدرضا ملک محمدی نویسنده مبانی و اصول سیاست گذاری عمومی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم امیرمحمد حاجی یوسفی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم امیرمحمد حاجی یوسفی مترجم کتاب مبانی و اصول سیاست گذاری عمومی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم امیرمحمد حاجی یوسفی

محسن محمودی

در حال حاضر مطلبی درباره محسن محمودی مترجم کتاب مبانی و اصول سیاست گذاری عمومی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محسن محمودی

ایوب کریمی

در حال حاضر مطلبی درباره ایوب کریمی مترجم کتاب مبانی و اصول سیاست گذاری عمومی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ایوب کریمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید