بنر بالای صفحه
نظریه سازمان  نگاه های فرانظری
نظریه سازمان  نگاه های فرانظری

کتاب نظریه سازمان نگاه های فرانظری

معرفی کتاب نظریه سازمان نگاه های فرانظری

(5)
کتاب نظریه سازمان: نگاه های فرانظری (جلد اول: نظریه سازمان به منزله ی علم)، اثر هریدیموس سوکاس ، با ترجمه حسین کاظمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 116,000 13%

100,920

116,000 13% 100,920

محصولات مرتبط

(2)
1%
(4)
3%
(4)
3%
(2)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمه مترجمان

  • قدردانی
  • مقدمه: ضرورت بازاندیشی فرانظری در نظریه سازمان
  • فصل اول: نظریه سازمان به منزله علمی اثباتی
  • فصل دوم : نظریه سازمان به منزله علمی تفسیری
  • فصل سوم: نظریه سازمان به منزله علمی انتقادی: شکل های تحلیل و...
  • فصل چهارم: نظریه سازمان به منزله علمی پست‌مدرن
  • واژه‌نامه
  • معادل‌های پیشنهادی مترجمان برای برخی واژه‌ها
  • نمایه

مشخصات محصول

نویسنده: هریدیموس سوکاس ویرایش: -
مترجم: حسین کاظمی تعداد صفحات: 231
انتشارات: سمت وزن: 379
شابک: 9786000203498 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت در مقطع دکترا به عنوان منبع اصلی درس «تحلیل فلسفی نظریه‌های سازمان و مدیریت» به ارزش 3 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، کلیه مدیران و سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب بر اساس رشته نظریه سازمان به منزله علم پایه‌گذاری شده است، نه بر اساس پدیده‌ها و نظریه‌های سازمانی. از این رو، مؤلفان کوشیده‌اند نظریه سازمان را در قالب یک مقدمه و چهار فصل از چهار نگاه مختلف به علم (اثباتی، تفسیری، انتقادی، و پست‌مدرن) تشریح و تبیین کنند. بر اساس هر یک از این نگاه‌ها مشخص می‌شود رشته نظریه سازمان چگونه علمی است، چه دستور کاری دارد و باید با چه دستور کاری به پیش برود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

هریدیموس سوکاس

هریدیموس سوکاس

در حال حاضر مطلبی درباره هریدیموس سوکاس نویسنده نظریه سازمان نگاه های فرانظری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسین کاظمی

در حال حاضر مطلبی درباره حسین کاظمی مترجم کتاب نظریه سازمان نگاه های فرانظری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسین کاظمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید