بنر بالای صفحه
تحلیل یاددهی و یادگیری در تربیت بدنی
تحلیل یاددهی و یادگیری در تربیت بدنی تحلیل یاددهی و یادگیری در تربیت بدنی

کتاب تحلیل یاددهی و یادگیری در تربیت بدنی

معرفی کتاب تحلیل یاددهی و یادگیری در تربیت بدنی

(2)
کتاب تحلیل یاددهی و یادگیری در تربیت بدنی، اثر ماری لو ویل ، با ترجمه خواد آزمون ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 9,000 1%

8,910

9,000 1% 8,910

محصولات مرتبط

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمه مترجمان

  • دیباچه
  • مقدمه
  • فصل اول: تحلیل غیررسمی
  • فصل دوم: تحلیل رفتار دانش‌آموز
  • فصل سوم: تحلیل رفتار معلم
  • فصل چهارم: تحلیل داده‌های مربوط به موفقیت دانش‌آموزان
  • فصل پنجم: تحلیل تعامل معلم ـ دانش‌آموز
  • فصل ششم: چیدن قطعات کنار هم: تصویری از تدریس خودتان
  • فصل هفتم: ارزشیابی تطبیق بین برنامه‌ها و واقعیت
  • فصل هشتم: دورنما و تأملی برای آینده
  • منابع
  • نمایه

مشخصات محصول

نویسنده: ماری لو ویل ویرایش: -
مترجم: خواد آزمون تعداد صفحات: 192
انتشارات: سمت وزن: 323
شابک: 9786000203757 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر می‌تواند برای چند درس در گرایش‌های مختلف رشته علوم ورزشی از جمله: «اصول برنامه‌ریزی آموزش تربیت‌بدنی»؛ «اصول آموزش برنامه‌های مناسب رشدی»؛ «تربیت‌بدنی در مدارس»؛ «برنامه‌ریزی درسی تربیت‌بدنی برای کودکان»؛ «تحلیل تدریس تربیت‌بدنی»؛ و دروس دوره ارشد تربیت‌بدنی قابل استفاده باشد. امید است که علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب تحلیل یاددهی و یادگیری در تربیت بدنی بهترین شیوه‌های مبتنی بر تحقیق را برای تدریس تربیت بدنی ارائه می‌کند. این کتاب با تحلیلی غیر رسمی از تدریس آغاز و به بررسی راهبردهای نظام‌مند برای تحلیل رفتارها و تعاملات دانش‌آموز و معلم منتهی می‌شود. این کتاب درسی با هدف کمک به معلمان و مدرسان تربیت بدنی طراحی شده است تا آنها بتوانند در اجرای برنامه‌های پیشرفته تربیتی به استانداردهای انجمن ملی ورزش و تربیت بدنی دست یابند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ماری لو ویل

ماری لو ویل

در حال حاضر مطلبی درباره ماری لو ویل نویسنده تحلیل یاددهی و یادگیری در تربیت بدنی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

خواد آزمون

در حال حاضر مطلبی درباره خواد آزمون مترجم کتاب تحلیل یاددهی و یادگیری در تربیت بدنی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

خواد آزمون

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید