بنر بالای صفحه
وانمایی در سینما و ادبیات داستانی مقایسه داستان پردازی های کلامی ودیداری
وانمایی در سینما و ادبیات داستانی مقایسه داستان پردازی های کلامی ودیداری وانمایی در سینما و ادبیات داستانی مقایسه داستان پردازی های کلامی ودیداری

کتاب وانمایی در سینما و ادبیات داستانی مقایسه داستان پردازی های کلامی ودیداری

معرفی کتاب وانمایی در سینما و ادبیات داستانی مقایسه داستان پردازی های کلامی ودیداری

(4)
کتاب وانمایی در سینما و ادبیات داستانی مقایسه داستان پردازی های کلامی ودیداری، اثر کارل کروبر ، با ترجمه فرشاد عسگری کیا - علیرضا عسگری کیا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فصل اول: سرآغاز توصیف رفتار سبعانه: خیال‌پردازی در مورد …

  • فصل دوم: پیکره‌های متحرک برای چشم‌های متحرک
  • فصل سوم: درون و بیرون تخیل کسی دیگر
  • فصل چهارم: وانمایی همواره نوعی داستان است
  • فصل پنجم: وانمایی فردی و جمعی
  • فصل ششم: سینما و فرهنگ بیش‌دیداری
  • فصل هفتم: جاده و تخیل گمانه‌زن
  • فصل هشتم: مادام بوواری: تصورات زبان‌شناختی از تباهی خیال‌پردازانه
  • فصل نهم: راشامون و بلندی‌های بادگیر
  • فصل دهم: فرم در داستان‌پردازی دیداری: ژنرال باستر کیتون
  • فصل یازدهم: ژانر و تغییر شکل منابع: صلات ظهر
  • فصل دوازدهم: آرزوهای بزرگ: دریافت‌هایی در
...
  • مورد امکان‌ناپذیری اقتباس
  • فصل سیزدهم: بزرگ‌نمایی تبهکاری: فارگو، فیلم نوآر و یک دنیای بی‌نقص
  • فصل چهاردهم: قانون‌مداری خلاقانه: یادگیری خواندن

مشخصات محصول

نویسنده: کارل کروبر ویرایش: -
مترجم: فرشاد عسگری کیا - علیرضا عسگری کیا تعداد صفحات: 373
انتشارات: سمت وزن: 582
شابک: 9786000205294 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1396

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته فیلم نامه نویسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای درس "اقتباس ادبی" به عنوان کتاب مبنایی ترجمه شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب حاصل پژوهشی موشکافانه در مقایسه دو نوع تجربه است: خواندن رمان و تماشای فیلم. کارل کروبر (1926 ـ 2009) به مدد سال‌ها کندوکاو در حوزه داستان‌پردازی‌های کلامی و دیداری و بر پایه رویکرد شناختی، جزئیاتی را از تأثیر روان‌شناختی رمان و فیلم بر خواننده رمان و بیننده فیلم بیان می‌کند که کمتر با آنها آشنا بوده‌ایم. در این کتاب او به واکاوی شناختی شماری از معروف‌ترین رمان‌های سده نوزدهم و فیلم‌های سده بیستم می‌پردازد تا این نکته را آشکار کند که تفاوت‌های بین این دو نوع روایت، صرفاً به تخیل‌برانگیزی و ذهن‌محوری روایت کلامی و محدودسازی ... و عینیت‌گرایی روایت دیداری محدود نمی‌شود. اگر در جستجوی پژوهش‌های نظری بنیادینی در حوزه مطالعات تطبیقی باشیم که هم‌زمان کاربردی نیز باشند، بدون شک این کتاب یکی از بهترین نمونه‌هاست.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کارل کروبر

کارل کروبر

در حال حاضر مطلبی درباره کارل کروبر نویسنده وانمایی در سینما و ادبیات داستانی مقایسه داستان پردازی های کلامی ودیداری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فرشاد عسگری کیا

در حال حاضر مطلبی درباره فرشاد عسگری کیا مترجم کتاب وانمایی در سینما و ادبیات داستانی مقایسه داستان پردازی های کلامی ودیداری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فرشاد عسگری کیا

علیرضا عسگری کیا

در حال حاضر مطلبی درباره علیرضا عسگری کیا مترجم کتاب وانمایی در سینما و ادبیات داستانی مقایسه داستان پردازی های کلامی ودیداری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علیرضا عسگری کیا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید