بنر بالای صفحه
روان شناسی شناختی نشر سمت
روان شناسی شناختی نشر سمت

کتاب روان شناسی شناختی نشر سمت

معرفی کتاب روان شناسی شناختی نشر سمت

(4)
کتاب روان شناسی شناختی، اثر محمدحسین عبدالهی ، با ترجمه مترجم ساناز آقاخانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 204,000 11%

181,560

204,000 11% 181,560

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیشگفتار

  • فصل اول: مقدمه‌ای بر روان‌شناسی شناختی

  • فصل دوم: عصبـ روان‌شناسی شناختی
  • فصل سوم: توجه
  • فصل چهارم: ادراک
  • فصل پنجم: حافظه
  • فصل ششم: بازنمایی ذهنی اطلاعات (تصویرسازی ذهنی)
  • فصل هفتم: زبان و شناخت
  • فصل هشتم: حل مسئله
  • فصل نهم: استدلال
  • فصل دهم: قضاوت
  • فصل یازدهم: تصمیم‌‌گیری
  • فصل دوازدهم: هوش طبیعی و هوش مصنوعی

  • فهرست منابع

  • ابتدای هر فصل مقدمه آن درج شده است

مشخصات محصول

نویسنده: محمدحسین عبدالهی ویرایش: -
مترجم: مترجم ساناز آقاخانی تعداد صفحات: 408
انتشارات: سمت وزن: 580
شابک: 9786000206963 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته روان‌شناسی در مقطع کارشناسی به‌ عنوان منبع اصلی درس «روان‌شناسی شناختی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

مطالعه شناختْ گذشته‌ای طولانی، اما تاریخچه‌ای کوتاه دارد. در روان‌شناسی شناختی نوین با بهره‌گیری از روش‌های علمی دقیق به بررسی شناخت و مؤلفه‌های آن پرداخته می‌شود. از دهه 60 قرن بیستم موضوعاتی همچون توجه، ادراک، حافظه، استدلال، قضاوت، حل مسئله، تصمیم‌گیری، زبان و هوش مصنوعی به صورت دقیق و جامع مورد بحث بوده است.

کتاب حاضر اولین اثر جامعی است که در این حوزه تألیف می‌شود. در این کتاب، علاوه بر استفاده از مهم‌ترین منابع معتبر خارجی، با نگاه بوم‌شناختی از آخرین یافته‌های پژوهشی محققان داخلی نیز استفاده زیادی شده است. مطالعه ... این کتاب به همه دانشجویان رشته‌های روان‌شناسی و دیگر حوزه‌های مرتبط در کلیه مقاطع تحصیلی توصیه می‌شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمدحسین عبدالهی

محمدحسین عبدالهی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدحسین عبدالهی نویسنده روان شناسی شناختی نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم ساناز آقاخانی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم ساناز آقاخانی مترجم کتاب روان شناسی شناختی نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم ساناز آقاخانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید