بنر بالای صفحه
دنیای شگفت انگیز پسران
دنیای شگفت انگیز پسران

کتاب دنیای شگفت انگیز پسران

معرفی کتاب دنیای شگفت انگیز پسران

(4)
کتاب دنیای شگفت انگیز پسران، اثر مایکل گوریان ، با ترجمه سهیلا خسروی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1394 توسط انتشارات اوحدی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(5)
5%
(3)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
16%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مجموعه اي مناسب براي تمام والديني كه خواستار تربيت پسراني قوي، مسئول، با اعتماد به نفس، سالم و موفق هستند، تمامي مرداني كه علاقه مندند در رابطه با وجود و شخصيتشان كه بطور طبيعي توسط خالق يكتا شكل گرفته است آگاهي بيشتري به دست بياورند و همه زناني كه خواستار برقراري رابطه اي نيكو تر با مردان زندگيشان هستند.
    گزیده ای از کتاب به طور متوسط يك پسر نسبت به يك دختر بيشتر مايل است كه اسباب بازي ها را به صورت شمشير و اسلحه به كار گيرد. به علاوه، بيشتر زد و خورد مي كند و سعي دارد امتياز بگيرد. پسران به واكنش همدلانه در مقابل ناراحتي ديگران گرايش كمي دارند،
...
  • اما به واكنش هاي تحريك آميز تمايل بيشتري نشان مي دهند. پسر بچه ها در مقايسه با خواهرانشان به فعاليت ها و رقابت هايي كه بتوانند از طريق آن برتري خود را نشان دهند تمايل بيشتري ابراز مي دارند. آنان از نيرو و مهارتي كه در خود سراغ دارند همواره براي تسلط به ديگران استفاده مي كنند. اگر پسري خود را از لحاظ جسمي ضعيف ببيند، در بازي ها به خشونت و هرج و مرج و نظاير آن رو مي كند، كه اين نوعي پرخاشگري است. در صفحات بعد خواهيم ديد چگونه مي توان به پسرها كمك كرد تا درشت خويي اضافي خود را در جهتي مثبت هدايت كنند و راه هاي سالمي براي حضور در اجتماع و ارتباط با همسالان خود بيابند.

مشخصات محصول

نویسنده: مایکل گوریان ویرایش: -
مترجم: سهیلا خسروی تعداد صفحات: 362
انتشارات: اوحدی وزن: 437
شابک: 9789649376797 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1394

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مایکل گوریان

مایکل گوریان

در حال حاضر مطلبی درباره مایکل گوریان نویسنده دنیای شگفت انگیز پسران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سهیلا خسروی

در حال حاضر مطلبی درباره سهیلا خسروی مترجم کتاب دنیای شگفت انگیز پسران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سهیلا خسروی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید