نوروز1403
طب الصادق
طب الصادق

فروش ویژه

کتاب طب الصادق

معرفی کتاب طب الصادق

(5)
کتاب طب الصادق (طب و بهداشت از نظر امام جعفر صادق (ع))، اثر محمدعلی خلیلی ، با ترجمه امیر صادقی تهرانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آشیانه کتاب ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 120,000 21%

94,800

120,000 21% 94,800

کتاب های مرتبط

(6)
1%
(2)
6%
(2)
20%
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
10%
(2)
19%
(4)
22%
فروش ویژه
(5)
23%
فروش ویژه
(4)
23%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: محمدعلی خلیلی ویرایش: -
مترجم: امیر صادقی تهرانی تعداد صفحات: 208
انتشارات: آشیانه کتاب وزن: 380
شابک: 9789646070554 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : زرکوب

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(بهداشت همگانی،متون قدیمی تا قرن 14،نقد و تفسیر)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمدعلی خلیلی

محمدعلی خلیلی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدعلی خلیلی نویسنده طب الصادق در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

امیر صادقی تهرانی

در حال حاضر مطلبی درباره امیر صادقی تهرانی مترجم کتاب طب الصادق در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

امیر صادقی تهرانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید