نوروز1403
طب فشاری
طب فشاری طب فشاری

فروش ویژه

کتاب طب فشاری

معرفی کتاب طب فشاری

(4)
کتاب طب فشاری (تمرین بازتاب شناسی)،(ماساژ دست و پا برای حفظ تندرستی و نشاط)، اثر استفنی ریک ، با ترجمه مرجان فرجی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات تهران ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 198,000 21%

156,420

198,000 21% 156,420

کتاب های مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(6)
1%
(2)
10%
(2)
20%
(2)
6%
(5)
23%
فروش ویژه
(4)
23%
فروش ویژه
(2)
23%
فروش ویژه
(2)
23%
فروش ویژه
(2)
23%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: استفنی ریک ویرایش: -
مترجم: مرجان فرجی تعداد صفحات: 237
انتشارات: تهران وزن: 350
شابک: 9789645609311 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(ماساژ انعکاسی،تصویرگر:ریتا ارو)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

استفنی ریک

استفنی ریک

در حال حاضر مطلبی درباره استفنی ریک نویسنده طب فشاری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مرجان فرجی

در حال حاضر مطلبی درباره مرجان فرجی مترجم کتاب طب فشاری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مرجان فرجی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید