بنر بالای صفحه
انرژی اقتصاد و سیاست ها درحوزه خزر
انرژی اقتصاد و سیاست ها درحوزه خزر

ارسال فوری

کتاب انرژی اقتصاد و سیاست ها درحوزه خزر

معرفی کتاب انرژی اقتصاد و سیاست ها درحوزه خزر

(2)
کتاب انرژی اقتصاد و سیاست ها درحوزه خزر ( واقعیت ها و رویاها) 3183، اثر موریس س. کرندل ، با ترجمه محمد حریری اکبری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانشگاه تهران ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود

72,000

  72,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای دنیای نفت و گاز

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(2)
1%
(2)
12%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
16%
فروش ویژه
(4)
19%
(5)
19%

مشخصات محصول

نویسنده: موریس س. کرندل ویرایش: -
مترجم: محمد حریری اکبری تعداد صفحات: 255
انتشارات: دانشگاه تهران وزن: 413
شابک: 9789640361696 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

موریس س. کرندل

موریس س. کرندل

در حال حاضر مطلبی درباره موریس س. کرندل نویسنده انرژی اقتصاد و سیاست ها درحوزه خزر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمد حریری اکبری

در حال حاضر مطلبی درباره محمد حریری اکبری مترجم کتاب انرژی اقتصاد و سیاست ها درحوزه خزر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد حریری اکبری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید