بنر بالای صفحه
دیباچه ای بر فلسفه سیاسی سده های میانه
دیباچه ای بر فلسفه سیاسی سده های میانه

فروش ویژه

کتاب دیباچه ای بر فلسفه سیاسی سده های میانه

معرفی کتاب دیباچه ای بر فلسفه سیاسی سده های میانه

(2)
کتاب دیباچه ای بر فلسفه سیاسی سده های میانه، اثر جاناتان رابینسون - جان کیلکولن ، با ترجمه سعید ماخانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات مانیا هنر ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 48,000 29%

34,080

48,000 29% 34,080

محصولات مرتبط

(5)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
11%
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • تاریخ فلسفه قرون وسطا،تاریخ علوم سیاسی اروپا،فلسفه علوم سیاسی اروپا،فلسفه قدیم
    فلسفه‌ي سده‌هاي ميانه فلسفه‌اي است که در اروپاي غربي از دوران بوئتيوس تا دکارت به منصه‌ي ظهور رسيد، و برهه‌اي بيش از هزار سال را در بر مي‌گيرد. فلسفه‌ي سياسي در سده‌هاي ميانه بخشي از فلسفه‌ي آن دوران بود که به موضوعات سياسي مي‌پرداخت. نوشته‌هاي فلسفي مربوط به سياست در سده‌هاي ميانه (درست مانند ابتداي دوران مدرن) اغلب تلاشي براي اثرگذاري بر رخدادهاي عمومي بودند، و روند تاريخي اين موضوعات به آن رخدادها ارجاع مي‌دادند. اين نوشته‌ها ارجاعاتي به بسط تمدن در
...
  • سده‌هاي ميانه، براي نمونه نوزايي سده‌ي نهم و دوازدهم، و رشد نهادهايي مانند نظام حقوقي و دانشگاه‌ها را در بر مي‌گرفتند. با اينهمه، ربط وثيق بين فلسفه و دين در سده‌هاي ميانه خوانش اين دوره را پيچيده‌تر مي‌کند.

مشخصات محصول

نویسنده: جاناتان رابینسون - جان کیلکولن ویرایش: -
مترجم: سعید ماخانی تعداد صفحات: 132
انتشارات: مانیا هنر وزن: 112
شابک: 9786008975496 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تاریخ فلسفه قرون وسطا،تاریخ علوم سیاسی اروپا،فلسفه علوم سیاسی اروپا،فلسفه قدیم)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جاناتان رابینسون

جاناتان رابینسون

در حال حاضر مطلبی درباره جاناتان رابینسون نویسنده دیباچه ای بر فلسفه سیاسی سده های میانه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


جان کیلکولن

جان کیلکولن

در حال حاضر مطلبی درباره جان کیلکولن نویسنده دیباچه ای بر فلسفه سیاسی سده های میانه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سعید ماخانی

در حال حاضر مطلبی درباره سعید ماخانی مترجم کتاب دیباچه ای بر فلسفه سیاسی سده های میانه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سعید ماخانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید