بنر بالای صفحه
نگهبانان گاهول 1
نگهبانان گاهول 1

قیمت قبل

کتاب نگهبانان گاهول 1

معرفی کتاب نگهبانان گاهول 1

(2)
کتاب نگهبانان گاهول 1 (اسارت)، اثر کاترین لسکی ، با ترجمه بهنام حاجی زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات هوپا ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 185,000

89,000

  89,000

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
23%
(2)
قیمت قبل
(2)
23%
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: کاترین لسکی ویرایش: -
مترجم: بهنام حاجی زاده تعداد صفحات: 280
انتشارات: هوپا وزن: 224
شابک: 9786222040062 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های انگلیسی،قرن 20م،مناسب برای10تا16سال)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

«سورن» از جغدهای انباری است و در جنگل تایتو متولد شده است؛ اما در دنیای جغدها شرارتی در کمین است، شرارتی که صلح تایتوها را برهم می‎زند. سورن اسیر می‌‏شود و به دره‎ای تاریک و مخوف می‎رود که به یتیم‎خانه مشهور است. سورن و دوستش، «گیلفی» می‏‌دانند که تنها راه خروج، مسیری رو به بالاست. بنابراین برای فرار باید کاری کنند که تا به حال انجام نداده‌‏اند. آن‎ها باید پرواز کنند و به این ترتیب سفر جادویی آن‎ها آغاز می‎شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کاترین لسکی

کاترین لسکی

در حال حاضر مطلبی درباره کاترین لسکی نویسنده نگهبانان گاهول 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

بهنام حاجی زاده

در حال حاضر مطلبی درباره بهنام حاجی زاده مترجم کتاب نگهبانان گاهول 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

بهنام حاجی زاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید