بنر بالای صفحه
آن چه شما می گویید آن چه پزشک می شنود
آن چه شما می گویید آن چه پزشک می شنود

فروش ویژه

کتاب آن چه شما می گویید آن چه پزشک می شنود

معرفی کتاب آن چه شما می گویید آن چه پزشک می شنود

(5)
کتاب آن چه شما می گویید،آن چه پزشک می شنود (روایت هایی از پزشک و بیمار)، اثر دنیل افری ، با ترجمه افروز معتمد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات قطره ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 230,000 21%

181,700

230,000 21% 181,700

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
12%
قیمت قبل
(4)
قیمت قبل
(4)
19%
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • نیازی نمی بینم که پزشکم مرا دوست داشته باشد؛ انتظار هم ندارم همراه من عذاب بکشد؛ وقت زیادی از پزشکم نمی?خواهم؛ فقط پنج دقیقه به وضعیت من فکر کند، تمام ذهنش را به من بسپارد، در یک فاصله‌ی کوتاه به من بپیوندد، همراه جسمم روحم را جست‌و‌جو کند و بیماری‌ام را بفهمد، زیرا هر انسانی به شیوه‌ی خودش بیمار می شود.
    بسیاری از بیماران با ناامیدی از اتاق پزشک خارج می‌شوند. اما آن‌چه از «صرفاً نارضایتی» مهم‌تر است، این است که پزشک نتواند تشخیص درستی بدهد یا آن‌ها را درست درمان کند. پزشکان نیز به همین میزان از دشواری چیدنِ قطعاتِ پازل داستان بیماران درمانده
...
  • می‌شوند، به‌خصوص برای آن‌هایی که علایم پیچیده و مرموزی دارند. با رشد بیش‌تر علم پزشکی و چندگانه و پیچیده‌ترشدن بیماری‌ها، فاصله‌ی میان آن‌چه بیمار می‏گوید و آن‌چه پزشک می‌شنود، یا برعکس، چشمگیرتر می‌شود. من نگارش این کتاب را با هدف بررسی رابطه‌ی میان بیماران و پزشکان و کاوش در نحوه‌ی انتقال یک داستان از یک طرف به طرف دیگر آغاز کردم. (از متن کتاب)

مشخصات محصول

نویسنده: دنیل افری ویرایش: -
مترجم: افروز معتمد تعداد صفحات: 354
انتشارات: قطره وزن: 406
شابک: 9786001199790 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(ارتباط در پزشکی،پزشک و بیمار)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دنیل افری

دنیل افری

در حال حاضر مطلبی درباره دنیل افری نویسنده آن چه شما می گویید آن چه پزشک می شنود در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

افروز معتمد

در حال حاضر مطلبی درباره افروز معتمد مترجم کتاب آن چه شما می گویید آن چه پزشک می شنود در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

افروز معتمد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید