بنر بالای صفحه
خانمچه و مهتابی
خانمچه و مهتابی

کتاب خانمچه و مهتابی

معرفی کتاب خانمچه و مهتابی

(2)
کتاب خانمچه و مهتابی (نمایش نامه)، اثر اکبر رادی ، با ترجمه مترجم لیلا احمدزاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات قطره ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

نمایشنامه

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(4)
16%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • تو به حرف‌هاي من اعتنايي نکردي عزيزم. من مي‌خواستم تو رو از کشيدن تابلوي آخرِ زندگي منصرف کنم و تو داشتي طنابتو گره مي‌زدي، که رفتي روي صندلي. بعد سَرِتو، محاذي حلقه گرفتي و يک لحظه چشم‌هاتو بستي. دعا که نمي‌خوندي. غم کسي‌رم نداشتي. استغفار؟ نه! فقط پاشنة پاتو گذاشتي روي لبة صندلي و آهسته فشار دادي، اونقدر فشار دادي که صندلي برگشت و دَمَر شد. آه‌... چه ميزان سن بديع، چه منظرة هولناکي! تو توي هوا دست‌و‌پا مي‌زدي و من در فاصلة دو متري مقابلت ايستاده بودم و نگاهت مي‌کردم

مشخصات محصول

نویسنده: اکبر رادی ویرایش: -
مترجم: مترجم لیلا احمدزاده تعداد صفحات: 90
انتشارات: قطره وزن: 109
شابک: 9789643419097 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(نمایش نامه فارسی،قرن 14)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اکبر رادی

اکبر رادی

زاده دهُمین روز مهر ۱۳۱۸ در شهر رشت. رادی هم نمایشنامه‌نویس است و هم داستان‌نویس. او در زمره یکی از مهم‌ترین نمایشنامه‌نویسان معاصر ایرانی است که آثارش بارها روی صحنه‌های تئاتر به اجرا رفته است. رادی سال‌های دبستان را در مدرسه عنصری رشت گذراند. در سال ۱۳۲۹ به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد و سال‌های دبیرستان را در این شهر گذراند. تحصیلات آکادمیک خود را در رشته علوم اجتماعی و در دانشگاه تهران گذراند. بعدها البته تحصیلات خود را در مقطع ارشد در همین دانشگاه آغاز کرد. مرحله‌ای که البته آن را در میانه راه رها کرد.

رادی با شغل معلمی آغاز به کار کرد. معلمی ادبیات در مدارس جنوب شهر تهران نقطه‌ی آغازینی برای او بود. او در طی ۳۲ سال، درس ادبیات را در دبیرستان تدریس کرد. بعدها نیز رشته‌ی نمایشنامه‌نویسی و ادبیات نمایشی را در سطح دانشگاه تدریس کرد. رادی در سال ۱۳۷۳ از کار تدریس بازنشسته شد.

بحث تئاتر و هویت، موضوعاتی است که رادی در نمایشنامه‌های خود آن را پی می‌گیرد. او در زمره نویسندگان متعهدی قرار می‌گیرد که با هر یک از نمایشنامه‌هایش، سویه‌‌هایی از هویت و اجتماع را بازتاب می‌دهد.

روزنه آبی، تانگوی تخم‌مرغ داغ، خانمچه و مهتابی، مکالمات، افول، ارثیه ایرانی و آمیز قلمدون تعدادی از نمایشنامه‌های خلق‌شده‌ اکبر رادی در زبان فارسی است.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم لیلا احمدزاده

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم لیلا احمدزاده مترجم کتاب خانمچه و مهتابی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم لیلا احمدزاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید