بنر بالای صفحه
مجموعه دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی 12 جلدی
مجموعه دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی 12 جلدی مجموعه دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی 12 جلدی

قیمت قبل

کتاب مجموعه دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی 12 جلدی

معرفی کتاب مجموعه دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی 12 جلدی

(2)
کتاب مجموعه دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی (12جلدی،باقاب)، اثر جف کینی ، با ترجمه نسرین مهاجرانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 1,472,000
قیمت ایده بوک: 1,177,000 3%

1,142,440

1,177,000 3% 1,142,440

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جف کینی ویرایش: -
مترجم: نسرین مهاجرانی تعداد صفحات: 2610
انتشارات: پیدایش وزن: 2120
شابک: 9786002964342 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

مجموعه دفتر خاطرات بچه لاغرمردنی اثری محبوب از نویسنده و کارتونیست آمریکایی، جف کینی است. او ماجراهای خنده‌دار پسر نوجوانی به نام «گرگ» را نقل می‌کند که اتفاقات و خاطره‌های روزانه خود را در دفتر خاطرات شخصی‌اش می‌نویسد. روانی، سادگی و بامزه بودن لحن نوشته‌ها این مجموعه را به اثری محبوب در بین نوجوانان و حتی مخاطبان بزرگسال تبدیل کرده است. ضمن اینکه هر صفحه ... از کتاب نیز، شامل نقاشی‌ها و تصاویر جالبی است که باعث جذاب و خواندنی‌تر شدن آن شده است.


رک و راست باید بگوییم که به عقیده‌ی بچه لاغرمردنی (گرگ)، این دفتر وقایع‌نگاری است، نه یک دفتر خاطرات. نوشتن توی این دفتر را مامانش بهش پیشنهاد داده. اما گرگ قرار نیست درباره احساساتش یا چیزهایی از این دست توی این دفتر بنویسد. پس شما هم چنین انتظاری ازش نداشته باشید. او نوشتن را فقط و فقط به این دلیل قبول کرده است که بعدها وقتی مشهور و ثروتمند شد، این کتاب به دردش بخورد. اما حالا تازه وارد دوره‌ی راهنمایی شده است و همکلاسی‌هایش یک مشت بچه‌ی کودن هستند. بچه لاغرمردنی در اولین روز مدرسه‌اش و همین که منتظر آمدن معلم نشسته، نوشتن دفتر وقایع‌‌نگاری‌اش را شروع می‌کند. فقط از گرگ توقع نداشته باشید که مثل همه‌ی دفترخاطرات دیگر بنویسد: دفتر عزیزم این اتفاق افتاد یا دفتر عزیزم آن اتفاق افتاد!


نخستین نسخه از مجموعه دفتر خاطرات بچه لاغرمردنی در سال ۲۰۰۴ و به صورت آنلاین منتشر شد و از همان زمان طرفداران بی‌شماری پیدا کرد. بچه لاغرمردنی در سال ۲۰۱۰ در لیست ده کتاب برتر دنیا قرار گرفت و در سال ۲۰۱۲ نیز برنده‌ی جایزه‌ی کتاب بلو پیتر شد. تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از کتاب‌های این سری به فروش رفته است.


نشر پیدایش ۱۲ جلد این مجموعه را با ترجمه نسرین مهاجرانی، در قالب یک پک منتشر کرده است. این مجموعه شامل کتاب‌های زیر است:



  • دفتر خاطرات بچه لاغرمردنی

  • دستورات رودریک

  • آخرین ضربه

  • روزهای سگی

  • حقیقت بدترکیب

  • تعطیلات زورکی

  • موی دماغ

  • بدشانس

  • سفر پردردسر

  • مدرسه عهدبوق

  • قوز بالا قوز

  • بزن به چاک


منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

می‌خواهم چیزی برای ثبت در تاریخ بگویم. به‌نظر من دوره‌ی راهنمایی مسخره‌ترین ایده‌ای است که تا به حال به فکر بشر رسیده است. بچه‌هایی مثل من که هنوز کامل رشد نکرده‌اند باید با گوریل‌هایی که روزی دوبار ریش‌شان را می‌زنند هم‌کلاس بشوند.
و بعد آنها از اینکه زورگویی مشکل بزرگ مدرسه‌های دوره‌ی راهنمایی است، تعجب می‌کنند.


اگر با من بود کلاس‌بندی را براساس قد انجام می‌دادم، نه سن. ولی آن‌وقت، بچه‌هایی مثل چیراگ گوپا هنوز باید کلاس اول باشند!


امروز، اولین روز مدرسه است و حالا منتظریم تا معلم‌مان زودتر بیاید و جاها را مشخص کند. من هم ... بهتر است تا آمدن او توی این دفتر بنویسم.


اجازه بدهید یک نصیحت خوب بکنم: اولین روز مدرسه حواستان باشد که کجا می‌نشینید، وارد کلاس می‌شوید کیفتان را روی یک نیمکت زهوار در رفته می‌گذارید و همان‌جا می‌نشینید تا بعد جای شما مشخص بشود؛ ولی یکدفعه می‌بینید که معلم می‌گوید: امیدوارم از جایی که نشستین راضی باشین! چون باید تا آخر سال همون‌جا بشینین.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جف کینی

جف کینی

در حال حاضر مطلبی درباره جف کینی نویسنده مجموعه دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی 12 جلدی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نسرین مهاجرانی

در حال حاضر مطلبی درباره نسرین مهاجرانی مترجم کتاب مجموعه دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی 12 جلدی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نسرین مهاجرانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید