بنر بالای صفحه
تاریخ ایران باستان نشر نگاه
تاریخ ایران باستان نشر نگاه تاریخ ایران باستان نشر نگاه

قیمت قبل

کتاب تاریخ ایران باستان نشر نگاه

معرفی کتاب تاریخ ایران باستان نشر نگاه

(5)
کتاب تاریخ ایران باستان (3جلدی،باقاب)، اثر حسن پیرنیا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نگاه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 1,825,000
قیمت ایده بوک: 1,625,000 12%

1,441,750

1,625,000 12% 1,441,750

محصولات مرتبط

(4)
6%
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
11%
(3)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: حسن پیرنیا ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 2330
انتشارات: نگاه وزن: 3600
شابک: 9782000762515 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

تاریخ ایران باستان، اثری است که به قلم میرزا حسن خان پیرنیا، معروف به "مشیرالدوله"، نوشته شده است. این کتاب در سه جلد منتشر شده و به عنوان یکی از طولانی‌ترین و جامع‌ترین آثار درباره ایران باستان شناخته می‌شود. در این اثر، حسن پیرنیا گستره زمانی گسترده‌ای را شامل می‌شود، از حدود دو هزار سال قبل از میلاد مسیح و دوران سومری‌ها تا پایان دوره اشکانیان، اما متأسفانه فرصت کافی برای تکمیل نگارش این اثر درباره ایران پیش از اسلام و مطالب مربوط به دوره ساسانیان فراهم نشده است.


این کتاب، به وسیله این شخصیت بزرگ و ملی که به عنوان یکی از مردان ... مشهور دوره مشروطه شناخته می‌شد، یک اثر برجسته را به جا گذاشته است که تحسین بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است و خواندن آن را به دوستداران تاریخ این سرزمین پیشنهاد داده‌اند.


"تاریخ ایران باستان" تنها یک کتاب تاریخی نیست، بلکه یک دایره‌المعارف برجسته از تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران و سایر سرزمین‌های بزرگ و مهم جهان مانند یونان، هند، روم، مصر و بین‌النهرین است. با خواندن این گنجینهٔ تاریخی ارزشمند، خواننده نه تنها با آنچه در دوران حکومت مادها، هخامنشیان، اشکانیان، سلوکیان و سلسله‌های دیگر باستانی بر ایران رخ داده است آشنا می‌شود، بلکه به مطالب جذاب و معتبری از تاریخ و فرهنگ خاورمیانه، یونان و سایر سرزمین‌های بزرگ دست می‌یابد.


مشیرالدوله با دقت و الگویی نمونه‌سازی شده، مستندات این کتاب را جمع‌آوری کرده و "تاریخ ایران باستان" را بدون اغراق و تهی‌بازی، با اظهارات دقیق و قابل اعتمادی برای خوانندگان فراهم آورده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

حسن پیرنیا

حسن پیرنیا

در حال حاضر مطلبی درباره حسن پیرنیا نویسنده تاریخ ایران باستان نشر نگاه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید