بنر بالای صفحه
دگرگونی زندگی ها
دگرگونی زندگی ها

کتاب دگرگونی زندگی ها

معرفی کتاب دگرگونی زندگی ها

(2)
کتاب دگرگونی زندگی ها (تحولی در روان درمانی پویشی)، اثر دیوید مالان - پاتریشا کاگلین دلاسلوا ، با ترجمه علیرضا طهماسب ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات بینش نو ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
22%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
18%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • درباره کتاب:
    «این صفحات حاوی دو مضمون اصلی است: داستان زندگی من و سرگذشت روان‌کاوی. این دو سخت به هم آمیخته‌اند. این اثر نشان می‌دهد که چگونه روان‌کاوی تنها جان‌مایه‌ زندگی‌ام بوده است و به‌درستی بیان می‌دارد که در قیاس با رابطه‌ام با آن علم، هیچ‌یک از تجارب شخصی‌ام علاقه‌ای در من برنمی‌انگیزد.»
    «حال که به یک عمر تلاش و تقلا نظر می‌اندازم، به‌جرأت می‌توانم بگویم بنیاد بسیاری چیزها را گذارده‌ام و از پذیرش بسیاری از نظرات سر باز زده‌ام. این همه در آینده به بار خواهد نشست، گرچه خود نمی‌توانم در باب چند و چون آن سخنی بگویم. باری، امید
...
  • می‌برم که زمینه‌ای را برای پیشرفتی مهم در دانش آدمی فراهم کرده باشم.»

مشخصات محصول

نویسنده: دیوید مالان - پاتریشا کاگلین دلاسلوا ویرایش: -
مترجم: علیرضا طهماسب تعداد صفحات: 536
انتشارات: بینش نو وزن: 460
شابک: 9786006454078 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روان درمانی،روان پویایی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دیوید مالان

دیوید مالان

در حال حاضر مطلبی درباره دیوید مالان نویسنده دگرگونی زندگی ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


پاتریشا کاگلین دلاسلوا

پاتریشا کاگلین دلاسلوا

در حال حاضر مطلبی درباره پاتریشا کاگلین دلاسلوا نویسنده دگرگونی زندگی ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

علیرضا طهماسب

در حال حاضر مطلبی درباره علیرضا طهماسب مترجم کتاب دگرگونی زندگی ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علیرضا طهماسب

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید