بنر بالای صفحه
دانستنی های مهم برای عشق و زندگی
دانستنی های مهم برای عشق و زندگی

فروش ویژه

کتاب دانستنی های مهم برای عشق و زندگی

معرفی کتاب دانستنی های مهم برای عشق و زندگی

(4)
کتاب دانستنی های مهم برای عشق و زندگی، اثر ایران صادقی ، با ترجمه مترجم امید کریم پور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات وانیا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 40,000 26%

29,600

40,000 26% 29,600
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب عاشقانه

محصولات مرتبط

(2)
1%
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(6)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • در کتاب حاضر با مجموعه ای از مطالب و نوشته هایی مواجه می شویم که گامی در جهت خلق آگاهی خواننده پیرامون عشق و زندگی بر می دارند؛ در این اثر از موهبت طبیعی عشق که هدیه ای است از سوی پروردگار می خوانیم و بسیاری از مسائل مخالف یا هم راستا را مورد مطالعه قرار می دهیم که در خلاف طبیعت انسان حرکت می کنند، او را از زندگی صحیح باز می دارند و یا عشق را برایش را رقم می زنند و او را در مسیری خوشایند قرار می دهند. با کمک مجموعه ی پیش رو به شناخت درست از عشق دست می یابیم که ما را از سرگشتگی می رهاند و با حقیقت وجودی مان پیوند می دهد.
    گزیده ای از کتاب عشق کوتاه ترین،
...
  • راحت ترین و به نوعی یک راه میانبر است برای رسیدن به تمام این خواسته ها، عشق که باشد از تو ثروتمندتر و خوشبخت تر وجود ندارد. البته عشق هم مثل تمام مسیرهای دیگر زندگی سختی و دردهای خودش را دارد زیرا درد و لذت همیشه با هم همراهند اما در مسیر عشق تنها درد واقعی وجود دارد و البته لذت واقعی، غم واقعی، شادی واقعی، سختی واقعی و به طور کلی هیجان واقعی در حالی که در هر مسیری به جز عشق به غیر از درد، رنج وجود دارد، غم غیرواقعی، شادی غیرواقعی و سختی غیرواقعی و هیجان کاذب وجود دارد و تمام اینها وزن دارند و انسان را سنگین می کنند به قدری که طعم زندگی به دل نمی نشیند و خستگی انسان هرگز برطرف نمی شود، در حالی که عشق خستگی ناپذیر است. البته تا زمانی که به عشق آگاه نباشیم و آن را درست نشناسیم، نمی توانیم آن را به درستی تجربه کنیم.

مشخصات محصول

نویسنده: ایران صادقی ویرایش: -
مترجم: مترجم امید کریم پور تعداد صفحات: 214
انتشارات: وانیا وزن: 263
شابک: 9786226266611 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(راه و رسم زندگی،عشق،روابط زن و مرد)


کتاب دانستی‌های مهم برای عشق و زندگی


دانستی‌های مهم برای عشق و زندگی کتابی به قلم ایران صادقی است که بر محور عشق و عشق‌ورزی در زندگی نگاشته شده است و محتوای آن آگاهی بخش عشق و زندگی برای خواننده است.


این کتاب عشق را موهبتی از سوی پروردگار می‌داند و البته جدا از مسائل هم‌راستا و هم‌نظر، در این کتاب مباحث مخالف که خلاف طبیعت و سعادت آدمی هستند نیز مورد بحث قرار می‌گیرد و در این میان با خواندن این کتاب به شناخت و درک درستی از عشق که ما را از پریشانی می‌رهاند و با حقیقت وجودی ... خود آشنا می‌کند دست می‌یابیم.


فهرست مطالب این کتاب تحت عنوان‌های مختلف ازجمله پیشگفتار، حسرت، ارتباط عشق با نظم، عشق چیست، مسابقه در عشق‌ورزی، بی وزنی، وجدان چیست، شهامت، رشد هزینه دارد و جهل هم و... است.


 


 


درباره کتاب دانستی‌های مهم برای عشق و زندگی


عشق، عاشق شدن و عشق‌ورزی در زندگی می‌تواند باعث تجارب احساسی هیجانی بسیار، تغییرات هورمونی، رشد درونی، رهایی از وابستگی‌های کوچک، شناخت خود، احساس نیازهای واقعی و... شود و عشق همان نیرویی است که می‌تواند آدمی را از دنیای کوچک مادی فراتر ببرد.


کتاب دانستنی‌های مهم برای عشق و زندگی تلاش کرده است که با زبان ساده و قابل درک عشق و عشق‌ورزی را بیاموزد و نشان دهد که عشق حقیقی می‌تواند انسان را با حقیقت وجودی خود آشنا کند و از تعلقات واهی جدا سازد.


این کتاب عشق را مانند بسیاری از مسیرهای زندگی همراه لذت، سختی، شادی، غم، هیجان، رنج و... می‌داند اما آنچه که در مسیر عشق و عشق‌ورزی در درون انسان و زندگی او رخ می‌دهد واقعی و حقیقی است و به همین دلیل است که انسان در عشق خستگی‌ناپذیر است.


 

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ایران صادقی

ایران صادقی

در حال حاضر مطلبی درباره ایران صادقی نویسنده دانستنی های مهم برای عشق و زندگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم امید کریم پور

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم امید کریم پور مترجم کتاب دانستنی های مهم برای عشق و زندگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم امید کریم پور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید