بنر بالای صفحه
حرکت تئاتر به سمت شعر
حرکت تئاتر به سمت شعر

کتاب حرکت تئاتر به سمت شعر

معرفی کتاب حرکت تئاتر به سمت شعر

(2)
کتاب حرکت تئاتر به سمت شعر (تئاتر امروز جهان58)، اثر طلایه رویایی ، با ترجمه مترجم فریدون پارسانژاد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات قطره ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
11%
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • آيا مي‌توان در تاريكي اسرارآميز و خيال‌انگيز تئاتري كوچك نشست و خود را بي هيچ تلاشي تنها به دست لذتي ناگزير سپرد، چون قايقي رها در وزش باد، بي‌بادبان، بي‌سکان‌ و در فضايي رازآلود، كه در جهانِ گشوده شده در آن، بتوان عميق‌ترين و پنهان‌ترين لايه‌ها و زواياي وجود را دريافت؟ رؤياها،‌ تصاوير و كلماتي را ديد و شنيد كه هرگز در زندگي عادي و روزمره آن‌طور بر ما نمايانده نمي‌شوند، آن‌طور با حضوري زنده و گرم، بر متن تصاويري خارق‌العاده و شگفت‌آور. هم چون حادثه‌اي ناگهاني و ويرانگر، هم چون شعر... براي تحقق چنين رؤيايي آيا نبايد تئاتر را از ويژگي‌هاي
...
  • منحصر به فرد خود غني کرد، از فضيلت‌هاي خاصي که ديگر رسانه‌ها قادر نيستند به آن دست يابند؟ آيا اين امر با بازگرداندن تئاتر به سرچشمه‌هاي نخستين‌اش يعني شعر ميسر نمي‌شود؟ «حرکت تئاتر به سمت شعر» به بررسي رابطه‌ي شعر و تئاتر به منظور تعريف و تدوين و بنيان نهادن ساختار نوعي از تئاتر که آن را «تئاتر شعر» نام نهاده است، مي‌پردازد.

مشخصات محصول

نویسنده: طلایه رویایی ویرایش: -
مترجم: مترجم فریدون پارسانژاد تعداد صفحات: 480
انتشارات: قطره وزن: 513
شابک: 9786001195419 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(نمایشنامه ی منظوم)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

طلایه رویایی

طلایه رویایی

در حال حاضر مطلبی درباره طلایه رویایی نویسنده حرکت تئاتر به سمت شعر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم فریدون پارسانژاد

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم فریدون پارسانژاد مترجم کتاب حرکت تئاتر به سمت شعر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم فریدون پارسانژاد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید