بهداشت روانی نشر وانیا
بهداشت روانی نشر وانیا

کتاب بهداشت روانی نشر وانیا

معرفی کتاب بهداشت روانی نشر وانیا

(2)
کتاب بهداشت روانی، اثر علیرضا عرب بیگی - ملکه مشهدی فراهانی ، با ترجمه مترجم مریم زینالی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات وانیا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب بهداشت روانی اثر ملکه مشهدی بیگی،علیرضا عرب بیگی نشر وانیا منتشر شده است 
    این کتاب تمرکز خود را بر بهداشت روانی که ابعاد گسترده ای از سلامت جسمی و روانی فرد و جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد معطوف کرده و آن را در محیط های گوناگون، دوره های مختلف زندگی، ارتباطات و روابط اجتماعی، نیازهای فردی و مسائل خانوادگی و مسائل اخلاقی مورد بررسی قرار داده است. گردآورندگان اثر حاضر از نقشی که بهداشت روانی و خلا آن می تواند در بروز و یا پیشگیری از بیماری های روانی گوناگون ایفا کند پرده بر می دارند و هم چنین از تاثیرات آن بر سلامت و اختلالات جسمی مطالبی ارائه می دهند.
    گزیده ای از کتاب احساس امنیت عبارت است از احساس آزادی نسبی از خطر. این احساس وضع خوشایندی را ایجاد می کند و فرد در آن دارای آرامش جسمی و روحی است. ایمنی نیز مانند ارزش، از احساسات و عواطف زیربنایی و حیاتی برای تامین بهداشت روانی است. افراد ناامن، نامتعادلند، شخصی که دائما احساس عدم امنیت، ترس و خطر از بیرون و درون خود می کند، نمی تواند انسان سالمی باشد. او با پرخاشگری و یا اضطراب واکنش نشان می دهد و در دنیای ذهنی خود مدام در حال دفع کردن خطرات احتمالی است. برای سالم بودن جسمی و روانی، مقدار زیادی احساس امنیت لازم است. احساس عدم امنیت دائم، شخص را در حال بسیج مداوم قوا و تلاطم و به هم ریختگی متابولیسم بدن قرار می دهد و اگر ادامه یابد موجود را به سوی بیماری های جسمی و روانی سوق خواهد داد؛ زیرا ساختمان بدن انسان قدرت تحمل تنش دائمی را که محصول این بسیج دائمی است، ندارد.

مشخصات محصول

نویسنده: علیرضا عرب بیگی - ملکه مشهدی فراهانی ویرایش: -
مترجم: مترجم مریم زینالی تعداد صفحات: 396
انتشارات: وانیا وزن: 570
شابک: 9786226266116 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(بهداشت روانی،روان پزشکی اجتماعی،مقدمه:غلامعلی افروز)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

علیرضا عرب بیگی

علیرضا عرب بیگی

در حال حاضر مطلبی درباره علیرضا عرب بیگی نویسنده بهداشت روانی نشر وانیا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


ملکه مشهدی فراهانی

ملکه مشهدی فراهانی

در حال حاضر مطلبی درباره ملکه مشهدی فراهانی نویسنده بهداشت روانی نشر وانیا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مریم زینالی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مریم زینالی مترجم کتاب بهداشت روانی نشر وانیا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مریم زینالی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید