ذهن آگاهی آرام برای کودکان
ذهن آگاهی آرام برای کودکان

کتاب ذهن آگاهی آرام برای کودکان

معرفی کتاب ذهن آگاهی آرام برای کودکان

(5)
کتاب ذهن آگاهی آرام برای کودکان (گلاسه)، اثر وین کیندر ، با ترجمه مریم زینالی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات وانیا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 180,000 18%

148,860

180,000 18% 148,860

محصولات مرتبط

(5)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب ذهن آگاهی آرام برای کودکان اثر وین کیندر ترجمه مریم زینالی نشر وانیا منتشر شده است 
    نويسنده ي كتاب پيش رو به منظور كمك به كودكان در مديريت احساسات، درك افكار و داشتن احساس خوب نسبت به بدنشان، به ارائه ي تمرين ها و مهارت هاي ذهن آگاهي متناسب براي آن ها مي پردازد.
    ذهن آگاهي كه باعث تقويت مهارت تمركز بر يك چيز در لحظه مي شود، زندگي كردن در لحظه را به كودكان آموزش مي دهد.
    گزیده ای از کتاب سعي كنيد تصور كنيد كه تنفستان مانند امواج دريا كه به سمت ساحل مي آيند، به صورت روان در حركت هستند. تصوير اقيانوس را در ذهن خود داشته و آمد و رفت امواج را تماشا كنيد. در ذهن خود هر نفس را با حركت امواج مطابقت دهيد. وقتي عمل دم انجام مي دهيد، تصور كنيد كه امواج در حال آمدن به سمت ساحل هستند و در زمان انجام عمل بازدم، امواج را در حال دور شدن از ساحل تصور كنيد. وقتي به صورت طبيعي نفس مي كشيد، فقط از ده درصد ظرفيت ريه خود براي دم و بازدم استفاده مي كنيد. اين ظرفيت در زمان تمرين يا انجام تنفس عميق افزايش پيدا مي كند.

مشخصات محصول

نویسنده: وین کیندر ویرایش: -
مترجم: مریم زینالی تعداد صفحات: 73
انتشارات: وانیا وزن: 204
شابک: 9786226266536 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(ادبیات کودک و نوجوان،روان شناسی دقت،آرامش،عکس:راث جنکینسون،تصویرگر:بتینا مایکلباست،ژیائو لین،گلاسه)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

وین کیندر

وین کیندر

در حال حاضر مطلبی درباره وین کیندر نویسنده ذهن آگاهی آرام برای کودکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مریم زینالی

در حال حاضر مطلبی درباره مریم زینالی مترجم کتاب ذهن آگاهی آرام برای کودکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مریم زینالی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید