بنر بالای صفحه
شناخت شرارت بشر
شناخت شرارت بشر

کتاب شناخت شرارت بشر

معرفی کتاب شناخت شرارت بشر

(4)
کتاب شناخت شرارت بشر (در همدلی و ریشه های خشونت)، اثر سایمون بارون-کوهن ، با ترجمه نسترن زندی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات اسبار ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
11%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب شناخت شرارت بشر در همدلی و ریشه های خشونت نشر اسبار نویسنده زندی منتشر شد
    "چه چیزی آدمی را به شیطان تبدیل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند؟ در این بین مغز چه نقشی دارد؟ بارون-کوهن با مبرم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین و بحث‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌برنگیزترین سوال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در علم عصب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نگر اجتماعی رو به روست این کتاب ارزشمند با نگاهی نو به هر دو جنبۀ آزاردهنده و ترحم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌برانگیز شرارت انسان و بررسی دلایل شکل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیری آن در دو زمینۀ مغز و رشد، دانشی جدید در این باره ارائه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند.
...
  • بارون-کوهن فهم ما از رفتار بیرحمانۀ دیگران را اساساً دگرگون می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند و با این کار باعث می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود که دربارۀ خود نیز تامل کنیم. این کتاب از ما دعوت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند که دایرۀ همدلی خود را گسترش دهیم و درک عمیق‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تری از هم داشته باشیم."اندور ملتزفمدیر انستیتوی آموزش و علوم مغز دانشگاه واشنگتن" بارون-کوهن یکبار دیگر قدرت خود را در توضیح علمی مسائل دردسرساز و بحث‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌برانگیز به نمایش گذاشته است. استدلال او این است که تحت عنوان شر هیچ مسیر مناسبی برای مطالعه اعمال بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رحمانۀ انسان وجود ندارد. او این فرضیه ساده اما قدرتمند را مطرح می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند که چنین اعمالی را باید در یک حیطۀ متمایز روانشناختی (فقدان همدلی) بررسی و مطالعه کرد. او فرضیه خود را با پژوهش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های گسترده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای در روان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شناسی رشد، روان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پزشکی، علوم اعصاب و ژنتیک تایید کرده است. کسانی که با پیامدهای خشونت سروکار دارند، ممکن است با تحلیل بارون-کوهن موافق نباشند اما یقیناً تحت تاثیر اهمیت و اصالت آن قرار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرند."

مشخصات محصول

نویسنده: سایمون بارون-کوهن ویرایش: -
مترجم: نسترن زندی تعداد صفحات: 208
انتشارات: اسبار وزن: 210
شابک: 9786229952764 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(قساوت،همدلی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سایمون بارون-کوهن

سایمون بارون-کوهن

در حال حاضر مطلبی درباره سایمون بارون-کوهن نویسنده شناخت شرارت بشر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نسترن زندی

در حال حاضر مطلبی درباره نسترن زندی مترجم کتاب شناخت شرارت بشر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نسترن زندی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید