پاداش نشر ترجمان
پاداش نشر ترجمان

قیمت قبل

کتاب پاداش نشر ترجمان

معرفی کتاب پاداش نشر ترجمان

(2)
کتاب پاداش (منطق پنهانی که انگیزه های ما را شکل می دهد)،(هوش کسب و کار 1)، اثر دن آریلی ، با ترجمه امیرحسین میرابوطالبی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات ترجمان ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 98,000
قیمت ایده بوک: 84,000 10%

76,146

84,000 10% 76,146
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب های مدیریت

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب پاداش هوش کسب و کار 1 اثر دن آریلی ترجمه امیرحسین میرابوطالبی نشر ترجمان علوم انسانی منتشر شده است 
      منطق پنهانی که انگیزه های ما را شکل می دهد
    دن آریلی، نویسندۀ پرفروش‌ترین کتاب‌های اقتصادی و رفتاری یک دهۀ اخیر در آمریکا، این‌بار سراغ موضوع انگیزه رفته است: چرا با میل و رغبت ساعاتی طولانی را برای بازی با بچه‌هایمان و وقت‌گذرانی با دوستانمان صرف می‌کنیم، اما برای کاری که در ازایش پول می‌گیریم حاضر نیستیم چند دقیقه بیشتر وقت بگذاریم؟ چرا کارمندان من به کارشان بها نمی‌دهند و برای کارمان دل نمی‌سوزانند؟ آریلی در این کتاب از مجموعۀ کتاب‌های «تِد»، همانند آنچه در ویدئوهای «تد» دیده بودیم، تجربه‌های شخصی و آزمایش‌های علمی و واقعیت‌های مدیریتی را در هم می‌آمیزد و اثری موجز و خواندنی می‌آفریند که هم علمی و هم کاربردی است. لحن گیرای او در میان داستان‌هایی که در موضوعات مختلف سراغشان می‌رود تجربۀ خواندن کتاب را، مثل تجربۀ خواندن یک داستانِ پرفراز و فرود، لذت‌بخش می‌کند. و این‌ها همه در حالی است که وقتی آخرین صفحۀ کتاب را می‌خوانید نگاهتان به «انگیزه» و تأثیرش در زندگی فردی و اجتماعی به‌کلی متفاوت خواهد شد. همان‌طور که خودِ آریلی می‌گوید: «این کتاب دربارۀ برقراری ارتباطی عمیق‌تر با کارمان، با نتیجۀ تلاش‌هایمان، با دیگران و البته با خودمان است».

مشخصات محصول

نویسنده: دن آریلی ویرایش: -
مترجم: امیرحسین میرابوطالبی تعداد صفحات: 120
انتشارات: ترجمان وزن: 150
شابک: 9786008091226 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1402
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های روان شناسی اقتصاد،انگیزش،مشوق)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دن آریلی

دن آریلی

در حال حاضر مطلبی درباره دن آریلی نویسنده پاداش نشر ترجمان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

امیرحسین میرابوطالبی

در حال حاضر مطلبی درباره امیرحسین میرابوطالبی مترجم کتاب پاداش نشر ترجمان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

امیرحسین میرابوطالبی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید