دفترچه ی مرگ از رمان های راحت خوان
دفترچه ی مرگ از رمان های راحت خوان دفترچه ی مرگ از رمان های راحت خوان

فروش ویژه

کتاب دفترچه ی مرگ از رمان های راحت خوان

معرفی کتاب دفترچه ی مرگ از رمان های راحت خوان

(2)
کتاب رمان های راحت خوان (دفترچه ی مرگ)، اثر نیسیو ایسین ، با ترجمه سیما تقوی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 175,000 29%

126,000

175,000 29% 126,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

رمان های راحت خوان

محصولات مرتبط

(1)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
16%
قیمت قبل
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: نیسیو ایسین ویرایش: -
مترجم: سیما تقوی تعداد صفحات: 256
انتشارات: پیدایش وزن: 200
شابک: 9786002965660 تیراژ:
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

دفترچه‌ی مرگ رمان نوشته نیشیو ایشین، رمان‌نویس و نویسنده‌ی مانگای ژاپنی است. نیشیو ایشین، نویسنده‌ی معروف مجموعه «داستان» (مونوگاتاری) این بار، پیش درآمدی بر انیمه/مانگای محبوبِ دفترچه مرگ نوشته است. پیش درآمدی که شخصیت اصلی ال می‌باشد و هنوز لایت یاگامی‌ای نیست که بخواهد بر دنیا حکمرانی کند…


نشر پیدایش این کتاب را با ترجمه‌ی سیما تقوی از مجموعه رمان راحت‌خوان منتشر کرده است. اگر «آنیمه» (انیمیشن ژاپنی) و «مانگا» (کمیک ژاپنی) را دو رأس یک مثلث فرض کنیم، رأس سوم آن رمان راحت‌خوان (light novel) است، این رمان‌ها می‌تواند هر ژانر و مضمونی داشته باشد و ممکن است مناسب کودک یا بزرگسال باشد. ولی به هر حال به نوعی باید به فلسفه و اخلاقیات بپردازد، بی‌آنکه از سادگی و روانی متن بکاهد و درگیر صنایع ادبی و تمثیل و تشبیهات پیچیده شود. رمان راحت‌خوان به هر حال باید مطالعه‌اش برای خواننده راحت باشد.


منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

“فرامولود در سومین جنایتش، تصمیم گرفت نوعی آژمایش تجربی انجام دهد. بررسی اینکه آيا امکان دارد یک نفر، یک انسان، به دلیل شدت خونریزی داخلی بمیرد بدون اینکه اندامش قطع و یا زحمی شود. برای همین ابتدا قربانی‌اش را با دارو بیهوش کرد، او را محکم بست و دست چپش را با دقت بسیار و بدون اینکه به پوست صدمه بزند مورد ضرب و شتم قرار داد. امیدوار بود که آن قدر قربانی‌اش را بزند که به دلیل خونریزی داخلی جان بدهد ولی متاسفانه، در این راه شکست خودر. خون در بدن قربانی‌اش جمع شد و قربانی تشنج کرد ولی زنده ماند. فرامولود فکر می‌کرد از دست دادن خون به این صورت قطعا باعث مرگ قربانی خواهد شد ولی مشخصا اصل موضوع را درست متوجه نشده بود.


این متد جدید قتل در مقیاس روش‌های مورد علاقه‌ی فرامولود، تنها آزمایشی جالب و سرگرم‌کننده بود و هیچ وقت نمی‌توانست به روشی مناسب برای قتل تبدیل شود برای همین هم برایش زیاد مهم نبود که نتیجه‌ی نهایی موفقیت‌آمیز باشد یا شکست بخورد. فرامولود بی‌خیال شد و چاقویش را بیرون کشید…”

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

نیسیو ایسین

نیسیو ایسین

در حال حاضر مطلبی درباره نیسیو ایسین نویسنده دفترچه ی مرگ از رمان های راحت خوان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سیما تقوی

در حال حاضر مطلبی درباره سیما تقوی مترجم کتاب دفترچه ی مرگ از رمان های راحت خوان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سیما تقوی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید