بنر بالای صفحه
درسنامه تاکتیک ها و ترکیب های شطرنج
درسنامه تاکتیک ها و ترکیب های شطرنج

فروش ویژه

کتاب درسنامه تاکتیک ها و ترکیب های شطرنج

معرفی کتاب درسنامه تاکتیک ها و ترکیب های شطرنج

(4)
کتاب درسنامه تاکتیک ها و ترکیب های شطرنج، اثر سرگئی ایواشچنکو ، با ترجمه مترجم ابوالقاسم نجیب ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات فرزین ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 160,000 26%

119,800

160,000 26% 119,800
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

شطرنج ادبیات کودکان و نوجوانان

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمه

  • مقدمه ناشر

  • مقدمه مولف

  • راهنمای علامت ها

  • پایه اول

  • پایه دوم

  • پایه سوم

  • پایه چهارم

  • پایه پنجم

  • راه حل

مشخصات محصول

نویسنده: سرگئی ایواشچنکو ویرایش: -
مترجم: مترجم ابوالقاسم نجیب تعداد صفحات: 252
انتشارات: فرزین وزن: 380
شابک: 9789646256880 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(کوشش:ابوالقاسم نجیب)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب

مقدمه

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

مقدمه

این کتاب برای بازیکنان جوانی که اولین گام های خود را برای یادگیری این بازی جذاب و خردمندانه بر می دارند طراحی شده است. شطرنج پیکار اندیشه هاست و بازیکنی که از حریفانش آگاه تر، آماده تر و مستعدتر باشد برنده میشود.


البته شاید همه شما در شطرنج تبدیل به یک استاد کامل نشوید، اما بی تردید یادگیری شطرنج برای همه مفید خواهد بود. این بازی به بازیکن کمک میکند تا تفکر منطقی، تمرکز و دانش تجزیه و تحلیل را هم در بازی شطرنج و هم در موقعیت های زندگی پرورش دهد. علاوه بر این به تقویت شخصیت فرد نیز کمک می کند.


بازی شطرنج از آنجا که نیاز به تلاش بسیار زیاد ذهنی ... و روحی دارد فعالیت دشواری تلقی میشود برای موفق شدن در مسابقات بازیکن باید به طور منظم به مطالعه بپردازد.


اما اول از همه ، باید ترکیبهای ساده را حل کند. این است هدف این کتاب.


چگونه باید این کتاب مورد استفاده قرار گیرد؟


شما باید همه تمرینات را بدون استفاده از صفحه و مهره، حل کنید. در مدت یک درس، باید ۶ تا ۳۰ تمرین را حل کنید. تمرینات بر اساس سختی شان تنظیم و به ۵ پایه (سطح) تقسیم شده است. در مجموع ۱۳۲۰ نمودار در کتاب وجود دارد؛ مجموعه ای که در طول ۲۵ سال تجربه آموزشی من بارها برای نوآموزان مورد آزمایش قرار گرفته است. معلم به شرطی میتواند درسهایش را به نحو احسن طرح ریزی کند که هرشاگرد یک نسخه از کتاب را داشته باشد.


آرزو میکنم همه افراد با موفقیت اصول اساسی شطرنج را بیاموزند و به سمت جاده پر جذبه اما دشوار استادی شطرنج گام بردارند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سرگئی ایواشچنکو

سرگئی ایواشچنکو

در حال حاضر مطلبی درباره سرگئی ایواشچنکو نویسنده درسنامه تاکتیک ها و ترکیب های شطرنج در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم ابوالقاسم نجیب

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم ابوالقاسم نجیب مترجم کتاب درسنامه تاکتیک ها و ترکیب های شطرنج در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم ابوالقاسم نجیب

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید