بنر بالای صفحه
داستان فکر ایرانی 3
داستان فکر ایرانی 3

کتاب داستان فکر ایرانی 3

معرفی کتاب داستان فکر ایرانی 3

(5)
کتاب داستان فکر ایرانی 3 (تولد دوباره)، اثر علی اصغر سیدآبادی ، با ترجمه مترجم غلامرضا امامی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات افق ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب تاریخی

محصولات مرتبط

(6)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • داستان فكر ایرانی 3 تولد دوباره اثر علی اصفر سید آبادی نشر افق منتشر شده است 

مشخصات محصول

نویسنده: علی اصغر سیدآبادی ویرایش: -
مترجم: مترجم غلامرضا امامی تعداد صفحات: 128
انتشارات: افق وزن: 190
شابک: 9789643690427 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

مجموعه‌ی «داستان فکر ایرانی» سفری به گذشته‌ی پر رمز و راز ایران است. ما در این سلسله کتاب‌ها، که داستان فکر ایرانی را از دوران باستان تا عهد قاجار در بر می‌گیرد، کوشیده‌ایم گزارشی خواندنی از فراز و نشیب‌های اندیشه در ایران ارایه کنیم؛ از تجربه‌ها، خیال‌ها و اندیشه‌های نیاکان‌مان.روایت‌ها گاه با تصویر‌هایی از دوره‌های مختلف تاریخی و یا نقش‌هایی درباره‌ی محور‌های موضوعی کتاب‌ها زنده‌تر شده‌اند.این آثار برای عموم علاقه‌مندان به بحث‌های تاریخی و فکری خواندنی است. 

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

علی اصغر سیدآبادی

علی اصغر سیدآبادی

در حال حاضر مطلبی درباره علی اصغر سیدآبادی نویسنده داستان فکر ایرانی 3 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم غلامرضا امامی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم غلامرضا امامی مترجم کتاب داستان فکر ایرانی 3 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم غلامرضا امامی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید