بنر بالای صفحه
دوازده ستون موفقیت نشر نسل نواندیش
دوازده ستون موفقیت نشر نسل نواندیش

فروش ویژه

کتاب دوازده ستون موفقیت نشر نسل نواندیش

معرفی کتاب دوازده ستون موفقیت نشر نسل نواندیش

(6)
کتاب دوازده ستون موفقیت، اثر جیم ران - کریس وایدنر ، با ترجمه امیرحسن مکی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 119,900 26%

88,726

119,900 26% 88,726
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

راه و رسم زندگی موفقیت

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(7)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
4%
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب دوازده ستون موفقیت اثر وایدنز مترجم امیر حسین مکی نشر نسل نو اندیش منتشر شده است 
     جیم ران در دهه‌های 1980 و 1990 برجسته‌ترین فیلسوف امریکا در زمینه‌ی کار و تجارت شناخته شده و پیام او در قرن بیست و یکم نیز زندگی میلیون‌ها تن را در سراسر کره‌ی خاکی تحت تأثیر قرار داده است؛ سرشناس‌ترین تجار، سخنرانان و نویسندگان در میان این افراد قرار دارند. هنگامی که او در تابستان 2004 جایزه‌ی استاد تأثیرگذار انجمن سخنرانان ملی را از آنِ خود کرد – این جایزه بالاترین نشان قدردانی از سخنرانان است ـ دریافتم که سخنان جیم چه تأثیر بسزایی در شکل دادن افکار و عقاید
...
  • کسانی دارد که به نوبه‌ی خود افکار و عقاید میلیون‌ها تن را در گوشه و کنار دنیا شکل می‌دهند.

مشخصات محصول

نویسنده: جیم ران - کریس وایدنر ویرایش: -
مترجم: امیرحسن مکی تعداد صفحات: 120
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 166
شابک: 9789642362554 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای آمریکایی،قرن20م)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب «مایکل جونز» مردی چهل ساله دارای همسر و فرزند، از زندگی، شغل و روابط خود راضی نبود. او اسیر شغلی بود که به بن‌بست منتهی می‌شد. روابط او با خود و اطرافیان آشفته و نابسامان بود. روزی ماشین او در حین رانندگی کنار جاده خراب شد و این رویداد زمینه‌ساز رابطه‌ای شد که زندگی‌اش را دگرگون کرد. او برای دریافت کمک، پیاده به راه افتاد. در پشت پیچ جاده، عمارتی مجلل و باشکوه به نام «دوازده ستون» نظر مایکل را به خود جلب کرد. چارلی سرایدار این عمارت در راه‌اندازی ماشین به مایکل کمک کرد و رابطه‌ای که میان آن دو شکل گرفت، منجر به این شد که چارلی اسرار ... موفقیت آقای دیوسیس، صاحب مقتدر و ثروتمند عمارت دوازده ستون را در قالب «دوازده ستون موفقیت» آموزش دهد. زندگی سالم؛ یادگیری در تمام عمر؛ موهبت روابط؛ تحقق اهداف و... از جملة این دوازده ستون موفقیت هستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جیم ران

جیم ران

در حال حاضر مطلبی درباره جیم ران نویسنده دوازده ستون موفقیت نشر نسل نواندیش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


کریس وایدنر

کریس وایدنر

در حال حاضر مطلبی درباره کریس وایدنر نویسنده دوازده ستون موفقیت نشر نسل نواندیش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

امیرحسن مکی

در حال حاضر مطلبی درباره امیرحسن مکی مترجم کتاب دوازده ستون موفقیت نشر نسل نواندیش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

امیرحسن مکی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید