بنر بالای صفحه
با عشق تاب می آورم
با عشق تاب می آورم

فروش ویژه

کتاب با عشق تاب می آورم

معرفی کتاب با عشق تاب می آورم

(2)
کتاب با عشق تاب می آورم، اثر حسین منزوی ، با ترجمه مترجم بیژن الهی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات چی چی کا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 50,000 21%

39,500

50,000 21% 39,500
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب عاشقانه

محصولات مرتبط

(2)
1%
(4)
قیمت قبل
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: حسین منزوی ویرایش: -
مترجم: مترجم بیژن الهی تعداد صفحات: 96
انتشارات: چی چی کا وزن: 111
شابک: 9782000049739 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

حسین منزوی

حسین منزوی

زاده نخستین روز مهر ۱۳۲۵ در زنجان. منزوی که از جمله شاعران غزل‌سرای معاصر کشورمان است، در سرودن شعر سپید و نیمایی هم چیره‌دست بود. تأثیر حسین منزوی در حیات دوباره‌ی غزل در دوره‌ی معاصر را می‌توان تأثیری اساسی و مثال‌زدنی دانست. منزوی ترانه‌سرا نیز بود و ترانه‌ها و غزل‌های او را خوانندگانی چون همایون شجریان، علیرضا افتخاری و… خوانده‌اند.

منزوی سال‌های دبستان و دبیرستان را در شهر زنجان گذراند و در سال ۱۳۴۴ برای تحصیل در دانشکده‌ی ادبیات دانشگاه تهران، زنجان را به مقصد تهران ترک کرد. تحصیل در رشته ادبیات برای حسین منزوی ناتمام ماند و سپس وی با تغییر رشته، به جامعه‌شناسی روی آورد، رشته‌ای که البته آن هم سرانجامی برایش نداشت تا آنکه سال‌ها بعد و در سال ۱۳۵۸ واحدهای باقی مانده را گذراند و توانست مدرک کارشناسی خود را اخذ کند.

حنجره زخمی تغزل نخستین دفتر شعر اوست که در سال ۱۳۵۰، انتشارات بامداد آن را منتشر کرد. منزوی با انتشار این دفتر شعر، در همان سال، عنوان بهترین شاعر جوان دوره شعر فروغ را از آن خود کرد. همکاری با رادیو تلویزیون ملی ایران مرحله بعدی زندگی این شاعر بود که در آنجا در کنار نادر نادرپور به کار مشغول بود.

محمد علی بهمنی معتقد است که او ادامه‌دهنده‌ی راهی است که از هوشنگ ابتهاج شروع شده و با منوچهر نیستانی ادامه می‌یابد و در نهایت بسیاری را دنباله‌رو خود می‌کند.

همچنان از عشق، با عشق تاب می‌آورم، اما تو را ای عاشق انسان کسی نشناخت و تیغ و ترمه و تغزل از جمله دفترهای شعری چاپ شده‌ی حسین منزوی در جهان ادب پارسی است.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم بیژن الهی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم بیژن الهی مترجم کتاب با عشق تاب می آورم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم بیژن الهی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید