بنر بالای صفحه
فروپاشی نشر تندیس
فروپاشی نشر تندیس

کتاب فروپاشی نشر تندیس

معرفی کتاب فروپاشی نشر تندیس

(4)
کتاب فروپاشی، اثر بی.ای.پاریس ، با ترجمه ویدا اسلامیه ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات تندیس ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(3)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(6)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • رمانی جذاب، هیجان انگیز، خواندنی، پرماجرا، معمایی و آمیخته با ترس و بی اعتمادی، ترسی درونی که وجود الکساندرا را در برگرفته و بی اعتمادی ناامید کننده ای که او نسبت به خود پیدا کرده است.
    همه چیز از یک شب بارانی آغاز می شود، از عبور الکساندرا از جاده جنگلی، مسیری که همسرش تاکید کرده برای بازگشت به خانه انتخاب نکند؛ قضیه به همین جا ختم نمی شود، او در مسیر خود با اتومبیلی تک سرنشین برخورد می کند که کنار جاده توقف کرده است و زنی تنها را می یابد اما تصمیم می گیرد برای حفظ جان خودش آن زن را رها کند و به راه خود ادامه بدهد؛ تصمیمی که به دنبال آن عذاب وجدانی
...
  • عظیم در راه است، زیرا درست روز بعد خبر کشته شدن زنی در جاده بلک واتر منتشر می شود.
    گزیده ای از کتاب صدایی رشته افکارم را پاره می کند ـ ترق. به تندی چشم هایم را باز می کنم و تمام بدنم منقبض می شود. به طور غریزی، حس می کنم چیزی درست نیست. همان طور در وان، در حد توانم ساکت و بی حرکت می مانم و گوشم راتیز می کنم بلکه از لای در صدایی بشنوم که نشان بدهد در خانه تنها نیستم. حرف هانا به یادم می آید که گفت قاتل جایی این اطراف مخفی شده است. نفسم را حبس می کنم و ریه هایم در نبود هوا به درد و انقباض می افتند. منتظر می مانم؛ اما هیچ خبری نیست…

مشخصات محصول

نویسنده: بی.ای.پاریس ویرایش: -
مترجم: ویدا اسلامیه تعداد صفحات: 416
انتشارات: تندیس وزن: 455
شابک: 9786001823060 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای انگلیسی،قرن 21)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

بی.ای.پاریس

بی.ای.پاریس

در حال حاضر مطلبی درباره بی.ای.پاریس نویسنده فروپاشی نشر تندیس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ویدا اسلامیه

زاده سال ۱۳۴۶ و فارغ‌التحصیل رشته مترجمی زبان انگلیسی. با ترجمه مجموعه هری پاتر بود که بدل به یک مترجم شناخته شده شد. البته نخستین ترجمه‌های اسلامیه مربوط به آثار جی.کی رولینگ نبود و او کار ترجمه را با ترجمه آثار آگاتا کریستی آغاز کرد و البته مدتی نیز به کار ویراستاری پرداخت.

اسلامیه می‌گوید: من واقعا عاشق کارم هستم یعنی با عشق کار ترجمه را انجام می‌دهم و ترجمه چیزی نیست که به عنوان شغل مجبور به پذیرفتنش باشم و یا اینکه چون با ناشر قرارداد دارم می‌بایست آن را انجام دهم.

اسلامیه از نظر سبک و کیفیت ترجمه معتقد است: ترجمه می‌بایست تا حد ممکن روان و بدون دست انداز باشد و مفاهیم را به درستی منتقل کند. موج پنجم، خلا موقت، رد پای شیطان، فروپاشی و جنایات گریندل والد از جمله ترجمه‌های ویدا اسلامیه است.

ویدا اسلامیه

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید