بنر بالای صفحه
تربیت جنسی کودکان از تولد تا 9 سالگی
تربیت جنسی کودکان از تولد تا 9 سالگی

کتاب تربیت جنسی کودکان از تولد تا 9 سالگی

معرفی کتاب تربیت جنسی کودکان از تولد تا 9 سالگی

(2)
کتاب تربیت جنسی کودکان (از تولد تا 9 سالگی)، اثر فاران حسامی ، با ترجمه مترجم مجتبی تمدنی - محمدابراهیم مداحی - جواد خلعتبری - شهره قربان شیرودی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 85,000 19%

68,850

85,000 19% 68,850

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
10%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(3)
21%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(3)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پاسخ به پرسش های کنجکاوانه کودکان درباره جنسیت و مسایل جنسی نیازمند آگاهی، دقت نظر و بردباری است.
    کتاب حاضر در هشت فصل هم اهمیت تربیت جنسی و هدف های آن را توضیح می دهد و هم زمان و چگونگی آن را.هویت و الگویابی جنسی بر اساس دیدگاه های مختلف، راه های پیشگیری از سوءاستفاده ی جنسی و مبانی رشد ذهنی- جنسی کودک، در فصل های سوم تا پنجم را به خود اختصاص می دهد. تربیت جنسی گروه های سنی صفر تا سه سال، چهار تا شش سال و هفت تا نه سال، در فصول ششم تا هشتم، با زبانی علمی و مستند و در عین حال قابل فهم نشان داده می شود.مطالعه کتاب برای والدین، مربیان مهدکودک و معلمان
...
  • دبستان ضروری و سودمند خواهد بود.

مشخصات محصول

نویسنده: فاران حسامی ویرایش: -
مترجم: مترجم مجتبی تمدنی - محمدابراهیم مداحی - جواد خلعتبری - شهره قربان شیرودی تعداد صفحات: 136
انتشارات: دانژه وزن: 160
شابک: 9786002501776 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(آموزش امور جنسی به کودکان،راهنمای والدین و مربیان)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فاران حسامی

فاران حسامی

در حال حاضر مطلبی درباره فاران حسامی نویسنده تربیت جنسی کودکان از تولد تا 9 سالگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مجتبی تمدنی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مجتبی تمدنی مترجم کتاب تربیت جنسی کودکان از تولد تا 9 سالگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مجتبی تمدنی

محمدابراهیم مداحی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدابراهیم مداحی مترجم کتاب تربیت جنسی کودکان از تولد تا 9 سالگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدابراهیم مداحی

جواد خلعتبری

در حال حاضر مطلبی درباره جواد خلعتبری مترجم کتاب تربیت جنسی کودکان از تولد تا 9 سالگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

جواد خلعتبری

شهره قربان شیرودی

در حال حاضر مطلبی درباره شهره قربان شیرودی مترجم کتاب تربیت جنسی کودکان از تولد تا 9 سالگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شهره قربان شیرودی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید