بنر بالای صفحه
یادداشت های مرد فرزانه
یادداشت های مرد فرزانه

فروش ویژه

کتاب یادداشت های مرد فرزانه

معرفی کتاب یادداشت های مرد فرزانه

(4)
کتاب یادداشت های مرد فرزانه، اثر ریچارد باخ ، با ترجمه لیلا هدایت پور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات مثلث ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 900 جلد، در قطع و اندازه‌ی خشتی کوچک، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 96,000 25%

72,000

96,000 25% 72,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

راه و رسم زندگی مطالب گونه‌گون

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
11%
(5)
1%
(5)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • .‏‏.‏‏.‏کتاب را در دست گرفتم و با این پرسش آن را باز کردم‏:‏ کتاب عزیز و عجیب‏,‏ چرا بازگشتی؟ چشمهایم را باز کردم و خواندم‏:‏ هر فرد و هر رخدادی در زندگی ات هست چون تو تصویرش کرده ای آنچه برمی گزینی با آنان انجام دهی به خودت بستگی دارد‏.‏ با خواندن این مطلب لبخندی بر لبانم نشست‏.‏ این بار تصمیم گرفتم به جای دور انداختن‏,‏ نگهش دارم و اکنون می خواهم به جای پنهان کردنش‏,‏ این امکان را به تو بدهم که آن را بگشایی و هرگاه بخواهی‏,‏ به زمزمه هایش گوش فرادهی‏,‏ پیش از آنکه این کتاب را به خانه ببری آن را امتحان کن و ببین پاسخگویت هست یانه‏.‏ پرسشی
...
  • را در ذهنت مطرح کن‏.‏ چشم هایت را ببند‏.‏ حالا کتاب را باز کن و تصمیم بگیر صفحه راست را بخوانی یا چپ را‏.‏‏.‏

مشخصات محصول

نویسنده: ریچارد باخ ویرایش: -
مترجم: لیلا هدایت پور تعداد صفحات: 214
انتشارات: مثلث وزن: 242
شابک: 9789648496086 تیراژ: 900
اندازه (قطع) : خشتی کوچک سال انتشار 1402

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(راه و رسم زندگی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب کتاب پیش رو دربردارنده‌ی ده‌ها نکته‌ی کوتاه و اندرزگونه است که خواننده با مطالعه‌ی آن‌ها گاه شاید راه و رسم زندگی را بیاموزد. برخی از این مطالب به بیان مضامین فلسفی و عرفانی اختصاص دارند. به تعبیری می‌توان کتاب را نوعی فال و یا مشاور نامید چرا که در مقدمه‌ی آن آمده است: "پیش از آن که کتاب را به خانه ببری، آن را امتحان کن و ببین پاسخگویت هست یا نه. پرسشی را در ذهنت مطرح کن. چشم‌هایت را ببند، حالا کتاب را بازکن و تصمیم‌ بگیر که صفحه‌ی راست را بخوانی یا چپ را...".

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ریچارد باخ

ریچارد باخ

در حال حاضر مطلبی درباره ریچارد باخ نویسنده یادداشت های مرد فرزانه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

لیلا هدایت پور

در حال حاضر مطلبی درباره لیلا هدایت پور مترجم کتاب یادداشت های مرد فرزانه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

لیلا هدایت پور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید