بنر بالای صفحه
رامونا 1
رامونا 1

فروش ویژه

کتاب رامونا 1

معرفی کتاب رامونا 1

(2)
کتاب رامونا 1 (رامونا و خواهرش)، اثر بورلی کلی یری ، با ترجمه پروین علی پور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات افق ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 165,000 29%

117,150

165,000 29% 117,150
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

داستان‌های آمریکایی قرن 20م

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • رامونا 1 رامونا و خواهرش اثر بورلی کلی یری مترجم پروین علی پوری نشر افق منتشر شده است. 

مشخصات محصول

نویسنده: بورلی کلی یری ویرایش: -
مترجم: پروین علی پور تعداد صفحات: 176
انتشارات: افق وزن: 170
شابک: 9789643694227 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1402

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای آمریکایی،قرن 20م،تصویرگر:لوییس دارلینگ)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب "رامونا" دختر کوچک آتش‌پاره‌ای است. "بئاتریس" خواهر بزرگ‌تر وی احساس می‌کند رامونا فقط یعنی دردسر و این خیلی خسته‌کننده ‌است. بئاتریس معمولا از دست رامونا تا حد انفجار عصبانی می‌شود و احساس می‌کند که حتی ذره‌ای این خواهر کوچولو را دوست ندارد؛ وقت‌هایی مثل آن موقع که رامونا کتابی را که بئاتریس از کتابخانه امانت گرفته بود پاره کرد. یا درست در حساس‌ترین لحظه بساط مهره‌بازی بئاتریس و دوستش، ریسبی، را به هم ریخت و بعد هم یک غوغای حسابی به پا کرده و گربه‌ی ریسبی را در دستشویی حبس کرد. یک بار نیز رامونا تمام سیب‌های یک جعبه سیبی ... را که مادر خریده و در زیرزمین گذاشته بود گاز زده و خراب کرد. یک بار دیگر رامونا بدون این که به خانواده‌اش خبر بدهد تمام دوستان مهدکودکش را به خانه دعوت کرده بود، ولی پس از مدتی، خود با تمام دوستانش دعوا کرد و سرانجام تنبیه شد. رامونا همیشه دردسر درست می‌کند. اما در خلال این همه ماجرا که او به وجود آورده و معمولا دردسرهایش دامنگیر بئاتریس هم می‌شود، خواهر بزرگ‌تر یاد می‌گیرد که با او چطور رفتار کند تا کم‌تر مشکل درست شود و این که این یک دوره در کودکی است که سرانجام می‌گذرد و رامونا نیز بزرگ می‌شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

بورلی کلی یری

بورلی کلی یری

در حال حاضر مطلبی درباره بورلی کلی یری نویسنده رامونا 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

پروین علی پور

در حال حاضر مطلبی درباره پروین علی پور مترجم کتاب رامونا 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

پروین علی پور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید