بنر بالای صفحه
سرزمین پدری نشر افق
سرزمین پدری نشر افق

کتاب سرزمین پدری نشر افق

معرفی کتاب سرزمین پدری نشر افق

(4)
کتاب سرزمین پدری (رمان نوجوان)، اثر هانس گئورگ نواک ، با ترجمه کمال بهروزکیا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات افق ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,100 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

برندگان جوایز جایزه ادبیات کودک و نوجوان آلمان آلمان

محصولات مرتبط

(2)
1%
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: هانس گئورگ نواک ویرایش: -
مترجم: کمال بهروزکیا تعداد صفحات: 160
انتشارات: افق وزن: 150
شابک: 9786003531253 تیراژ: 1100
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1400
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

سرزمین پدری نوشته‌ی "هانس‌ گئورگ‌ نواَک‌" است. او یکی‌ از موفق‌ترین‌ و پر‌خواننده‌ترین‌ نویسندگان‌ نوجوانان‌ آلمانی‌ است‌.


اغلب‌ آثار نواَک‌ به‌ موضوعاتی‌ انتقادی‌ چون‌ بزهکاری‌، مسایل‌ رنگین‌پوستان‌، وضعیت‌ پرورشگاه‌ها و کانون‌های‌ بازپروری‌، بیکاری‌ و وضعیت‌ مهاجران‌ خارجی‌ می‌پردازد. این‌ اثر موفق‌ به‌ کسب‌ جایزه‌ی‌ ادبیات‌ نوجوانان‌ آلمان‌ شده‌ است‌. 

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

...

در آغاز، آرزویی‌ بزرگ‌ بود: مهاجرت‌ به‌ آلمان‌، کار کردن‌، پس‌انداز کردن‌، بازگشت‌ به‌ ایتالیا و شروع‌ زندگی‌ دوباره‌ با ثروت‌ و خوشبختی‌. پدر بن‌ونوتو در آلمان‌ تصمیم‌ می‌گیرد، بعدها هتلی‌ در روستای‌ محل‌ تولدش‌ در ایتالیا بسازد، اما هزینه‌های‌ سنگین‌ زندگی‌ در آلمان‌ این‌ آرزو را هر روز کم‌رنگ‌تر و کم‌رنگ‌تر می‌کند و سرانجام‌ بن‌ونوتو تنها کسی‌ است‌ که‌ به‌ آرزوی‌ پدر فکر می‌کند. آیا او موفق‌ می‌شود؟


نویسنده

مختصری درباره نویسنده

هانس گئورگ نواک

هانس گئورگ نواک

در حال حاضر مطلبی درباره هانس گئورگ نواک نویسنده سرزمین پدری نشر افق در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

کمال بهروزکیا

در حال حاضر مطلبی درباره کمال بهروزکیا مترجم کتاب سرزمین پدری نشر افق در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

کمال بهروزکیا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید