مهارت آموزی مبتنی بر مغز
مهارت آموزی مبتنی بر مغز مهارت آموزی مبتنی بر مغز

کتاب مهارت آموزی مبتنی بر مغز

معرفی کتاب مهارت آموزی مبتنی بر مغز

(2)
کتاب مهارت آموزی مبتنی بر مغز (تقویت کار کردهای اجرایی)، اثر پگ داوسون - ریچارد گوئر ، با ترجمه شیوا جمشیدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات اسبار ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 225,000 20%

181,324

225,000 20% 181,324

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب مهارت آموزی مبتنی بر مغز تقویت کارکردهای اجرایی اثر پگ داوسون، ریچارد گوئر ترجمه شیوا جمشیدی نشر اسبار منتشر شده است 
     این کتاب به قلم اساتید حوزه مهارت اجرایی به نگارش درآمده تا خواننده را در حل همه مشکلات موجود در زمینه خویشتن داری، مدیریت زمان، اجرای کارها، حل مسئله و دیگر موارد مرتبط یاری کند. اصول، راهنمایی کاربردی و روایت های واقعی گردآمده در اثر حاضر راه گشای بسیاری از مشکلات است که همه افراد به نوعی در زندگی خود با آن ها دست به گریبانند، مشکلاتی که با اولویت بندی، برنامه ریزی، حفظ تمرکز، انعطاف پذیری، پایبندی به آرامش و به طور کلی بهبود بخشیدن به مهارت های اجرایی قابل حل شدن هستند.
    گزیده ای از کتاب از زمان نوزادی تا اوایل بزرگسالی، مناطقی از مغز که با کارکردهای اجرایی مرتبط هستند رشد و تغییر قابل توجهی را تجربه می کنند. با فراگیری تدریجی مهارت ها و تمرین آنها در طول زمان، ما در حالی به اوایل بزرگسالی می رسیم که به صورت بالقوه می توانیم مستقل زندگی کنیم و مقتضیات زندگی روزمره را مدیریت کنیم: پیدا کردن و حفظ شغل، یافتن و حفظ خانه و محله ای امن برای زندگی، مدیریت زمان و پول، آماده کردن غذا طبق برنامه های زمانی نسبتا منسجم، پرداخت به موقع قبض ها و داشتن روابط صمیمانه رضایت بخشی که به آرامی جریان داشته باشند. همه اینها به این دلیل رخ می دهد که ما سال ها وقت داشته ایم مهارت های اجرایی را یاد بگیریم و این مهارت ها را تمرین کنیم و سطح دشواری این تمرین را به تدریج افزایش دهیم. مغز انسان تا حدود سن 25 سالگی برای این نوع یادگیری آماده است. بعد از آن، مغز دیگر آن درجه از تغییراتی را که تا این سن رخ داده اند دوباره تجربه نخواهد کرد. بنابراین، دوره ای که از نوزادی آغاز می شود و تا اوایل بزرگسالی ادامه پیدا می کند بهترین زمان برای یادگیری و تمرین مهارت های اجرایی است. با این وجود، هیچ وقت برای یادگیری و تغییر دیر نیست. ما به عنوان افرادی بزرگسال، در سرتاسر طول زندگی مان می توانیم مهارت های جدید را یاد بگیریم و در آن ها خبره شویم.

مشخصات محصول

نویسنده: پگ داوسون - ریچارد گوئر ویرایش: -
مترجم: شیوا جمشیدی تعداد صفحات: 302
انتشارات: اسبار وزن: 360
شابک: 9786229952771 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1400
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مدیریت زمان،خودسازی،موفقیت)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

پگ داوسون

پگ داوسون

در حال حاضر مطلبی درباره پگ داوسون نویسنده مهارت آموزی مبتنی بر مغز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


ریچارد گوئر

ریچارد گوئر

در حال حاضر مطلبی درباره ریچارد گوئر نویسنده مهارت آموزی مبتنی بر مغز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شیوا جمشیدی

در حال حاضر مطلبی درباره شیوا جمشیدی مترجم کتاب مهارت آموزی مبتنی بر مغز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شیوا جمشیدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید