بنر بالای صفحه
اشتباهات یک زن 2
اشتباهات یک زن 2

فروش ویژه

کتاب اشتباهات یک زن 2

معرفی کتاب اشتباهات یک زن 2

(4)
کتاب اشتباهات یک زن 2 (شروعی تازه)، اثر ام.سوسا ، با ترجمه سونیا سینگ ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات مجید ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 49,000 22%

38,220

49,000 22% 38,220

محصولات مرتبط

(4)
22%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(5)
22%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
23%
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
7%
قیمت قبل
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب اشتباهات یک زن جلد 2 شروعی تازه اثر ام سوسا ترجمه سونیا سینگ نشر مجید منتشر شده است
    این کتاب برای بانوان نگارش شده تا با تاثیرات غیرقابل انکار خود جایگاه شان را یادآوری کند، ارزش از دست رفته شان را بازگرداند و عشق به خویشتن را نصیبشان کند. مجموعه حاضر خطاها و اشتباهاتی که زنان مرتکب می شوند گوشزد می کند و گامی در جهت بهبود عملکرد و تقویت عزت نفسشان برمی دارد. اثری برگرفته از تجربیات و زندگی شخصی نویسنده.
    گزیده ای از کتاب ماه ها و شاید هم سال ها عمر خود را پای مردتان گذاشته اید، نسبت به او وفادار و متعهد بوده اید، همیشه حامی او بوده اید، تمام
...
  • توجه و زندگی تان را وقف او کرده اید و هنوز هم نمی دانید چرا او نمی تواند به شما متعهد باشد. اما چرا باید متعهد باشد وقتی همه چیز را برایش مهیا ساخته اید؟ او با این شرایط احساس راحتی می کند، چون می داند حتا اگر نسبت به شما متعهد نباشد، باز هم با تمام وجود به او اهمیت می دهید. برای این که با احساسات تان بازی کرده است، آماده اید او را سرزنش کنید، اما در حقیقت باید خود را سرزنش کنید، زیرا هرکاری را که انجام داده است، پذیرفته اید. این خودتان هستید که در این رابطه مانده اید، هیچ کس شما را مجبور نکرده است. گاهی اوقات سریع آماده ایم که مردان را سرزنش کنیم، فقط برای این که نمی خواهیم بپذیریم اشتباه دقیقا از خود ما بوده است. چرا که خودمان قبول کرده ایم این گونه با ما رفتار کنند. اگر از شرایط تان راضی نیستید، بهانه نیاورید، رابطه را تمام کنید.

مشخصات محصول

نویسنده: ام.سوسا ویرایش: -
مترجم: سونیا سینگ تعداد صفحات: 112
انتشارات: مجید وزن: 110
شابک: 9789644531385 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های آمریکایی،قرن 21م،روابط زن و مرد،همسرگزینی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ام.سوسا

ام.سوسا

در حال حاضر مطلبی درباره ام.سوسا نویسنده اشتباهات یک زن 2 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سونیا سینگ

در حال حاضر مطلبی درباره سونیا سینگ مترجم کتاب اشتباهات یک زن 2 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سونیا سینگ

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید