بنر بالای صفحه
حال کاملا استمراری
حال کاملا استمراری

فروش ویژه

کتاب حال کاملا استمراری

معرفی کتاب حال کاملا استمراری

(5)
کتاب حال کاملا استمراری (راهنمای عملی آرامش و خوشبختی)، اثر گابریل برنستین ، با ترجمه حسام فروزان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نون ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 79,000 21%

62,410

79,000 21% 62,410

محصولات مرتبط

(4)
19%
(2)
19%
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
18%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • این روزها، همه از زندگی در لحظه حرف می‌زنند و دم را غنیمت دانستن؛ اما واقعاً چگونه باید در لحظه زندگی کرد؟ چه چیز ما را به شادی حقیقی می‌رساند؟ گابریل برنستین در کتاب «حال کاملاً استمراری» برنامه‌ای عملی ارائه می‌دهد که می‌تواند «حال» ما را خوب کند. این برنامه در بازه‌های زمانی سی روزه تعریف شده است و ترکیبی است از مثبت‌گرایی، فعالیت بدنی سرخوشانه، مراقبه و نوشتن احوالات درونی به نحوی که لذت بردن از موهبتِ وجود را تجربه کنیم؛ برنامه‌ای کاربردی برای برقراری تعادل در زندگی و رها شدن از الگوهای منفی‌اندیشی. در این کتاب مفاهیم تازه‌ای خلق شده‌اند
...
  • که تا به حال در جایی ندیده‌اید. گابریل برنستین یکی از پرچم‌داران نسل جدید مربیان معنوی است. او در مقام نویسنده، سخنران انگیزشی و مربی زندگی، برای جویندگان شادی و آرامش معنا خلق می‌کند و راه می‌گشاید. برنستین سخنرانی‌های بسیاری در سراسر جهان ارائه کرده و در فهرست بیست زن نام‌آور به انتخاب مجلهٔ فوربس قرار گرفته است.

مشخصات محصول

نویسنده: گابریل برنستین ویرایش: -
مترجم: حسام فروزان تعداد صفحات: 232
انتشارات: نون وزن: 212
شابک: 9786226652155 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(خوشبختی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب حال کاملا استمراری راهنمای عملی آرامش و خوشبختی اثر گابریل برنستین. ترجمه فروزان نشر نون منتشر شده است

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

گابریل برنستین

گابریل برنستین

در حال حاضر مطلبی درباره گابریل برنستین نویسنده حال کاملا استمراری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسام فروزان

در حال حاضر مطلبی درباره حسام فروزان مترجم کتاب حال کاملا استمراری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسام فروزان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید