نظریه ای در باب عدالت رالز از راهنمای خواندن
نظریه ای در باب عدالت رالز از راهنمای خواندن

کتاب نظریه ای در باب عدالت رالز از راهنمای خواندن

معرفی کتاب نظریه ای در باب عدالت رالز از راهنمای خواندن

(2)
کتاب راهنمای خواندن (نظریه ای در باب عدالت:رالز)، اثر فرانک لاوت ، با ترجمه محمد ملاعباسی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات ترجمان ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
25%
فروش ویژه
(6)
25%
فروش ویژه
(2)
10%
(4)
25%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
10%
قیمت قبل
(1)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • از انتشار نظریه‌ای در باب عدالت کمتر از پنجاه سال گذشته است، اما تأثیرگذاری آن به عنوان اثری در نظریۀ سیاسی و فلسفه خیره‌کننده بوده است و شاید بتوان گفت از معدود متون کلاسیک بزرگ فلسفی است که از قرن بیستم به یادگار خواهد ماند. کتاب رالز فلسفۀ سیاسی را دوباره احیا کرد، بر هژمونی فایده‌گرایی در فلسفۀ اخلاقی و سیاسی پایان داد، و مهم‌تر اینکه توانست فلسفۀ سیاسی را با پیشرفت‌های وسیع‌تر در فلسفه و علوم اجتماعی همراه کند و چارچوب نظام‌مند و جدیدی برای بحث‌های فلسفۀ سیاسی به وجود آورد. نظریه‌ای در باب عدالت کتابی است طولانی و مفصل که به راحتی ممکن است در جزئیات آن سردرگم شویم. کتاب حاضر نقشۀ راهنمایی است برای خواندن این اثر مهم و دشوار که، پس از طرح زمینه‌های تاریخی و مفهومی بحث، مروری بر درون‌مایه‌های اصلی کتاب می‌کند و سپس محتوای کتاب را بند به بند توضیح می‌دهد. در پایان، فصلی نیز درباره تفسیرها و تأثیرهای این کتاب آمده است.

مشخصات محصول

نویسنده: فرانک لاوت ویرایش: -
مترجم: محمد ملاعباسی تعداد صفحات: 226
انتشارات: ترجمان وزن: 283
شابک: 9786008091332 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(عدالت)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فرانک لاوت

فرانک لاوت

در حال حاضر مطلبی درباره فرانک لاوت نویسنده نظریه ای در باب عدالت رالز از راهنمای خواندن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمد ملاعباسی

در حال حاضر مطلبی درباره محمد ملاعباسی مترجم کتاب نظریه ای در باب عدالت رالز از راهنمای خواندن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد ملاعباسی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید