چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟
چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟

فروش ویژه

کتاب چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟

معرفی کتاب چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟

(3)
کتاب چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟ (نظریه ای جدید درباره سکولاریزاسیون)، اثر مری ایبرشتات ، با ترجمه محمد معماریان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ترجمان ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 180,000 26%

133,200

180,000 26% 133,200

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب چگونه غرب واقعا خدا را از دست داد اثر مری ایبرشتات ترجمه محمد معماریان نشر ترجمان علوم انسانی منتشر شده است
    نظریه‌های رایج سکولاریزاسیون می‌گویند که در غرب ابتدا دین روبه‌افول گذاشت و در پی آن بخش مهمی از دگرگونی‌های ساختاری این جامعه، از جمله فروپاشی خانواده، رخ داد. اما مری ایبرشتات در کتاب حاضر این فهم متعارف را به چالش می‌کشد و با ارائۀ شواهد و مستندات متعدد فرضیه‌ای دیگر را با قوّت مطرح می‌سازد: خانواده و ایمان مثل دو رشتۀ دی‌ان‌ای به هم گره خورده‌اند و با پاره‌شدن رشتۀ خانواده ایمان نیز از بین می‌رود؛ افول مسیحیت و فروپاشی خانواده در غرب با وجود خاستگاه‌های مستقل دست‌در‌دست هم پیش رفته‌اند. راجر اسکروتن دربارۀ این کتاب می‌گوید «شرح ایبرشتات از فراز و فرود دو نهاد خانواده و دین و همبستگی این دو باهم بسیار قانع‌کننده، مستدل و دقیق است».

مشخصات محصول

نویسنده: مری ایبرشتات ویرایش: -
مترجم: محمد معماریان تعداد صفحات: 320
انتشارات: ترجمان وزن: 350
شابک: 9786008091622 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مری ایبرشتات

مری ایبرشتات

در حال حاضر مطلبی درباره مری ایبرشتات نویسنده چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمد معماریان

در حال حاضر مطلبی درباره محمد معماریان مترجم کتاب چگونه غرب خدا را واقعا از دست داد؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد معماریان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید