بنر بالای صفحه
مواظبت از بابابزرگ شیطون
مواظبت از بابابزرگ شیطون

فروش ویژه

کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون

معرفی کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون

(2)
کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون (گلاسه)، اثر جین ریگان ، با ترجمه عطیه الحسینی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پرتقال ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 89,000 21%

70,310

89,000 21% 70,310

محصولات مرتبط

(6)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
23%
(1)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جین ریگان ویرایش: -
مترجم: عطیه الحسینی تعداد صفحات: 28
انتشارات: پرتقال وزن: 150
شابک: 9786008347439 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مناسب برای بالای 4 سال،گروه سنی:ب،تصویرگر:لی وایلدیش،برنده ی دو جایزه،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب حاضر به کودکان آموزش می‌دهد که چطور با پدربزرگشان وقت بگذرانند، آن‌ها را سرگرم کنند و خودشان هم لذت ببرند. کودکان می‌توانند با پدربزرگ به پیاده‌روی بروند، قایم‌باشک بازی کنند، نقاشی بکشند و... .

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جین ریگان

جین ریگان

در حال حاضر مطلبی درباره جین ریگان نویسنده مواظبت از بابابزرگ شیطون در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

عطیه الحسینی

در حال حاضر مطلبی درباره عطیه الحسینی مترجم کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

عطیه الحسینی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید