دنی باید چه کار کند؟
دنی باید چه کار کند؟ دنی باید چه کار کند؟

فروش ویژه

کتاب دنی باید چه کار کند؟

معرفی کتاب دنی باید چه کار کند؟

(4)
کتاب دنی باید چه کار کند؟ (قدرت انتخاب:باشگاه مغز)،(گلاسه)، اثر ادیر لوی - گانت لوی ، با ترجمه لیلا کاشانی وحید - زهره مهدیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات مهرسا - مهر و ماه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 120,000 26%

88,800

120,000 26% 88,800

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: ادیر لوی - گانت لوی ویرایش: -
مترجم: لیلا کاشانی وحید - زهره مهدیان تعداد صفحات: 72
انتشارات: مهرسا - مهر و ماه وزن: 245
شابک: 9786009890682 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مناسب برای بالای 6 سال،تصویرگر:مت سدلر،9 داستان در 1 کتاب)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ادیر لوی

ادیر لوی

در حال حاضر مطلبی درباره ادیر لوی نویسنده دنی باید چه کار کند؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


گانت لوی

گانت لوی

در حال حاضر مطلبی درباره گانت لوی نویسنده دنی باید چه کار کند؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

لیلا کاشانی وحید

در حال حاضر مطلبی درباره لیلا کاشانی وحید مترجم کتاب دنی باید چه کار کند؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

لیلا کاشانی وحید

زهره مهدیان

در حال حاضر مطلبی درباره زهره مهدیان مترجم کتاب دنی باید چه کار کند؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

زهره مهدیان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید