اصول محاسبات فنی بیمه
اصول محاسبات فنی بیمه

کتاب اصول محاسبات فنی بیمه

معرفی کتاب اصول محاسبات فنی بیمه

(2)
کتاب اصول محاسبات فنی بیمه 3857، اثر دکتر باجلان- دکتر راعی ، با ترجمه مترجم مهرانگیزسویزی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات دانشگاه تهران ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 240,000 3%

232,800

240,000 3% 232,800

محصولات مرتبط

(2)
1%
(2)
1%
(4)
1%
(5)
قیمت قبل
(1)
3%
(4)
3%
(5)
3%

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر باجلان- دکتر راعی ویرایش: -
مترجم: مترجم مهرانگیزسویزی تعداد صفحات: 294
انتشارات: دانشگاه تهران وزن: 469
شابک: 9789640371299 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1396

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب عليرغم رشد و توسعه دانش محاسبات فني بيمه در دنيا، اين رشته علمي در کشور ما چندان توسعه نيافته. يکي از دلايل عمده اين توسعه‌نيافتگي نبود کتب لازم است که به زبان ساده نوشته شده باشند و در عين حال مسائل اصلي و بنيادي را پوشش دهند تا زمينه آشنايي دانشجويان را با اين حوزه فراهم آورند. کتاب حاضر براي دانشجويان ترم‌هاي آخر دوره کارشناسي ارشد مديريت مالي و دانشجويان ترم‌هاي اول مقطع دکتراي مديريت مالي که به مباحث ريسک و محاسبات فني بيمه علاقه‌مندند نوشته شده است. هدف از کتاب حاضر فراهم آوردن مقدمه‌اي براي آشنايي با مباحث اصلي محاسبات فني بيمه و به‌ويژه مباحث مدل‌سازي خسارت و محاسبه احتمال ورشکستگي است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر باجلان- دکتر راعی

دکتر باجلان- دکتر راعی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر باجلان- دکتر راعی نویسنده اصول محاسبات فنی بیمه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مهرانگیزسویزی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مهرانگیزسویزی مترجم کتاب اصول محاسبات فنی بیمه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مهرانگیزسویزی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید