مدیریت کارخانه نشر سمت
مدیریت کارخانه نشر سمت

کتاب مدیریت کارخانه نشر سمت

معرفی کتاب مدیریت کارخانه نشر سمت

(2)
کتاب مدیریت کارخانه، اثر دکتر سید محمد سید حسینی - محمد سعید صفاکیش ، با ترجمه مترجم ابوالفضل (اردشیر) تاج زاده نمین ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 364,000 13%

316,680

364,000 13% 316,680

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمه

  • فصل اول: طرح‌ریزی کارخانه و فرایند تولید
  • فصل دوم: برنامه‌ریزی ظرفیت تولید
  • فصل سوم: برنامه‌ریزی و کنترل تولید
  • فصل چهارم: فناوری فرایند و طراحی
  • فصل پنجم: تعیین محل کارخانه و طراحی سیستم توزیع
  • فصل ششم: سازماندهی و جمع‌آوری اطلاعات در مدیریت کارخانه
  • فصل هفتم: استقرار و روشهای آن در واحدهای صنعتی
  • فصل هشتم: استقرار ادارات و دفاتر
  • فصل نهم: استقرار رایانه‌ای تسهیلات و راهکارهای الگوریتمی
  • فصل دهم: بررسی الگوهای کمّی و کیفی در ارزیابی طرحهای استقرار و مدیریت کارخانه
  • فصل یازدهم: مدیریت و طرح‌ریزی انبار و حمل‌ونقل درون کارخانه
  • فصل دوازدهم: گسترش کارخانه و طرح‌ریزی انتخاب تجهیزات
  • منابع


مشخصات محصول

نویسنده: دکتر سید محمد سید حسینی - محمد سعید صفاکیش ویرایش: -
مترجم: مترجم ابوالفضل (اردشیر) تاج زاده نمین تعداد صفحات: 727
انتشارات: سمت وزن: 1087
شابک: 9789644590733 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی دروس «مدیریت کارخانه» و «مدیریت تولید» هر کدام به ارزش 3 واحد و در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «مدیریت تولید» به ارزش 2 واحد تدوین شده است؛ امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

موضوع مدیریت و طرح‌ریزی کارخانه در عین پیچیدگی و گستردگی، با موضوعات علوم مختلف به‌ویژه مهندسی صنایع نیز مرتبط است. هدف از نگارش این کتاب کمک به مدیرانی است که می کوشند با فراهم‌آوردن یک محیط مطلوب تولیدی با صرف کمترین زمان، ورود مواد اولیه به عرصۀ تولید و خروج محصول از کارخانه را سرعت بخشند. آنچه در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد تبیین سه بُعد طرح‌ریزی علمی کارخانه در امر مدیریت تسهیلات، جایابی و عملیات است. این اثر علاوه بر بهره‌گیری از منابع خارجی، بر توده‌ای از تجارب چند دهه تدریس و حتی محتوای سمینارهای برگزار شده در این رابطه استوار است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر سید محمد سید حسینی

دکتر سید محمد سید حسینی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر سید محمد سید حسینی نویسنده مدیریت کارخانه نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


محمد سعید صفاکیش

محمد سعید صفاکیش

در حال حاضر مطلبی درباره محمد سعید صفاکیش نویسنده مدیریت کارخانه نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم ابوالفضل (اردشیر) تاج زاده نمین

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم ابوالفضل (اردشیر) تاج زاده نمین مترجم کتاب مدیریت کارخانه نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم ابوالفضل (اردشیر) تاج زاده نمین

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید