انگلیسی برای دانشجویان رشته باستان شناسی
انگلیسی برای دانشجویان رشته باستان شناسی

کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته باستان شناسی

معرفی کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته باستان شناسی

(5)
کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته باستان شناسی، اثر دکتر پرویز بیرجندی - دکتر ملک شهمیرزادی ، با ترجمه مترجم عباس برومند اعلم - معصومه قمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
13%
قیمت قبل
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • این کتاب که از سلسله کتابهای بخش زبانهای خارجی برای رشته‌های مختلف دانشگاهی است برای دانشجویان رشته باستان‌شناسی تهیه شده و چنانکه در مقدمه کتاب آمده است کوشش فراوان به عمل آمده که زبان تخصصی در آموزش علوم موثر واقع گردد.

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر پرویز بیرجندی - دکتر ملک شهمیرزادی ویرایش: -
مترجم: مترجم عباس برومند اعلم - معصومه قمی تعداد صفحات: 384
انتشارات: سمت وزن: 597
شابک: 9786000203818 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب که از سلسله کتاب‌های بخش زبان‌های خارجی برای رشته‌های مختلف دانشگاهی است برای دانشجویان رشته باستان‌شناسی تهیه شده و چنانکه در مقدمه کتاب آمده است کوشش فراوان به عمل آمده که زبان تخصصی در آموزش علوم موثر واقع گردد.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده



1. Archaeology

2. Excavation

3. Methods of Archaeology

4. Making the Contour Map

5. The `Minai' and ` Lajevardi' Painted Wares of Persia: Twelfth-Four-teenth Century

6. Seal Impressions From Ur

7. Old Persian Cuneiform

8. Myth and Reality

9. Iran in the Palaeolithic World

10. Man Achieves Civilization

11. A Survey of Political History of Elam

12. The Stratigraphy and Internal Chronology of Tapeh Sialk

13. Persepolis-Diadem of the Realm

14. Parthians

15. The Sassanians

16. Islamic Architecture

17. The Safavid Period and Later

18. The Art of Iranian Painting

19. From Cave to Village

20. The Early Dynastic Sin Temples at Khafaji

21. Anatolia

22. The Harappans

23. The Great Pyramid

Appendix

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر پرویز بیرجندی

دکتر پرویز بیرجندی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر پرویز بیرجندی نویسنده انگلیسی برای دانشجویان رشته باستان شناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دکتر ملک شهمیرزادی

دکتر ملک شهمیرزادی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر ملک شهمیرزادی نویسنده انگلیسی برای دانشجویان رشته باستان شناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم عباس برومند اعلم

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم عباس برومند اعلم مترجم کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته باستان شناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم عباس برومند اعلم

معصومه قمی

در حال حاضر مطلبی درباره معصومه قمی مترجم کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته باستان شناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

معصومه قمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید