بنر بالای صفحه
پایش بیوشیمیایی تمرینهای ورزشی
پایش بیوشیمیایی تمرینهای ورزشی

کتاب پایش بیوشیمیایی تمرینهای ورزشی

معرفی کتاب پایش بیوشیمیایی تمرینهای ورزشی

(2)
کتاب پایش بیوشیمیایی تمرینهای ورزشی، اثر اتکو ویرو مهیس ویرو ، با ترجمه دکتر گائینی - دکتر دبیدی روشن - دکتر فرامرزی - دکتر چوبینه - دکتر حقیقی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1393 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(1)
6%
(5)
1%
(6)
قیمت قبل
(4)
1%
(6)
1%
(5)
15%
فروش ویژه
(4)
1%
(5)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • بخش اول: هدف از پایش بیوشیمیایی تمرین
  • فصل اول: مقدمه: ضرورت و فرصت
  • فصل دوم: سازگاریهای متابولیک با تمرین
  • بخش دوم: ابزارهای پایش بیوشیمیایی تمرین
  • فصل سوم: متابولیتها و سوبستراها
  • فصل چهارم: روش‌شناسی مطالعات هورمونی
  • فصل پنجم: هورمونها، ابزارهای پایش تمرین
  • فصل ششم: شاخصهای هماتولوژیک، ایمونولوژیک و تعادل آب ـ الکترولیت
  • بخش سوم: عملی ساختن پایش بیوشیمیایی تمرین
  • فصل هفتم: بازخورد آثار ناشی از تمرین
  • فصل هشتم: ارزیابی بارکار تمرین
  • فصل نهم: ارزیابی تغییرات سازش‌پذیری برای به حداکثر رساندن راهبردهای تمرینی
  • منابع

مشخصات محصول

نویسنده: اتکو ویرو مهیس ویرو ویرایش: -
مترجم: دکتر گائینی - دکتر دبیدی روشن - دکتر فرامرزی - دکتر چوبینه - دکتر حقیقی تعداد صفحات: 580
انتشارات: سمت وزن: 877
شابک: 9789645301956 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1393

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته تربیت‌بدنی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی دروس «بیوشیمی ورزشی» و «تغذیه و ورزش» به ارزش جمعاً 4 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، کلیه علاقه‌مندان به رشته‌های طب ورزشی نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

بخش اول: هدف از پایش بیوشیمیایی تمرین

فصل اول: مقدمه: ضرورت و فرصت

فصل دوم: سازگاریهای متابولیک با تمرین

بخش دوم: ابزارهای پایش بیوشیمیایی تمرین

فصل سوم: متابولیتها و سوبستراها

فصل چهارم: روش‌شناسی مطالعات هورمونی

فصل پنجم: هورمونها، ابزارهای پایش تمرین

فصل ششم: شاخصهای هماتولوژیک، ایمونولوژیک و تعادل آب ـ الکترولیت

بخش سوم: عملی ساختن پایش بیوشیمیایی تمرین

فصل هفتم: بازخورد آثار ناشی از تمرین

فصل هشتم: ارزیابی بارکار تمرین

فصل نهم: ارزیابی تغییرات سازش‌پذیری برای به حداکثر رساندن راهبردهای تمرینی

منابع

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اتکو ویرو مهیس ویرو

اتکو ویرو مهیس ویرو

در حال حاضر مطلبی درباره اتکو ویرو مهیس ویرو نویسنده پایش بیوشیمیایی تمرینهای ورزشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

دکتر گائینی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر گائینی مترجم کتاب پایش بیوشیمیایی تمرینهای ورزشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر گائینی

دکتر دبیدی روشن

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر دبیدی روشن مترجم کتاب پایش بیوشیمیایی تمرینهای ورزشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر دبیدی روشن

دکتر فرامرزی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر فرامرزی مترجم کتاب پایش بیوشیمیایی تمرینهای ورزشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر فرامرزی

دکتر چوبینه

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر چوبینه مترجم کتاب پایش بیوشیمیایی تمرینهای ورزشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر چوبینه

دکتر حقیقی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر حقیقی مترجم کتاب پایش بیوشیمیایی تمرینهای ورزشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر حقیقی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید